H-P: 8-20 | Szombat: 8-14 06 30 510 4444

100% online hitelfelvétel

100% online hitelfelvétel, már 24 óra alatt

A videós azonosítással egybekötött elektronikus aláírással gyorsan hitelhez juthat felesleges papírmunka nélkül!

  • Elektronikus aláírásra csak a Cofidis Magyarország mobil applikációnkban van mód. Letöltöm az applikációt
  • Elektronikus aláírást társigénylő bevonása és biztosítás kötése nélkül választhat.
  • Egyéb esetben válassza a videós azonosítást! Videós azonosítás
  • A videós azonosítás hétköznap 8-20 óra között érhető el.

Online hitelfelvétel menete

Kalkuláció és előminősítés

Kalkuláció és előminősítés

Cofidis Magyarország applikáció letöltése és elindítása

Cofidis Magyarország applikáció letöltése és elindítása

Elektronikus aláírásra csak ezzel az applikációval van lehetőség.

Letöltöm az applikációt

Amennyiben nincs lehetősége letölteni applikációnkat, de szeretne a személyes beazonosítástól gyorsabb és egyszerűbb hitelfelvételt, akkor válassza a videós azonosítást papír alapú aláírással. Részletes információt erről a lehetőségről itt talál.

Regisztráció és Bejelentkezés

Regisztráció és Bejelentkezés

Adatai és elérhetőségei megadásával sikeresen regisztrálja magát szolgáltatásunkra, melyről e-mailben is megerősítést küldünk egy regisztrációs kóddal. 
Kérjük, hogy az online ügyintézés folytatásához adja meg a Cofidis szerződésén található szerződésszámát, valamint regisztrációs kódját. A belépéshez szükséges regisztrációs kódját az első regisztrációkor (új online ügyintézés indításakor) e-mailben küldtük ki az Ön által megadott e-mail címre.

Videós azonosítás

Videós azonosítás

A videóhívást Ön kezdeményezheti hétköznap 8-20 óra között
Az alábbi főbb lépésekre számíthat:

  1. Bemutatkozás
  2. Jogi nyilatkozat
  3. Személyazonosságot igazoló okmány bemutatása, ellenőrzése
  4. Lakcímkártya bemutatása
  5. Videós azonosítás elvégzése
Dokumentumok feltöltése

Dokumentumok feltöltése

Dokumentumok (pl. munkáltatói igazolás, bankszámlakivonat összes oldala) feltöltése az applikáció segítségével. További teendője ezen a ponton nem lesz.

Végleges bírálat

Végleges bírálat

Hitelkérelme aktuális állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk e-mailben és az applikáción keresztül.

Szerződés aláírás és letöltés

Szerződés aláírás és letöltés

Pozitív hitelbírálat után a következő lépés a szerződés elolvasása és aláírása az applikáción belül, szerződésszámával, a regisztrációs kódjával és az sms aláírási kóddal, 3 napon belül. Ezután a Cofidis is aláírja a szerződést, melyet az applikációban juttat el Önnek. Kérjük, töltse le szerződését az applikációban, majd hamarosan az Ön folyószámlájára utaljuk az összeget.

Gyakori kérdések

Milyen eszközök, technikai feltételek szükségesek az online hitelfelvételhez?

  • Android 4.4 vagy IOS 9.0 vagy annál frissebb verziójú okostelefon vagy tablet.
  • Stabil internet kapcsolat
  • Minimum HD felbontású előlapi webkamera

Mit tegyek, ha nincs lehetőségem elektronikus aláírást választani?

Ha szeretne a személyes beazonosítástól gyorsabb és egyszerűbb hitelfelvételt, akkor válassza a videós azonosítást papír alapú aláírással. Részletes információt erről a lehetőségről itt talál.

  • Elérhetőségek: telefonszám, e-mail cím
  • Kártyaformátumú személyazonosító igazolvány vagy vezetői engedély vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Szerződésszám
  • Jövedelemigazolás:
    - Munkabérből származó jövedelem esetén: munkáltatói igazolás - Nyugdíjból származó jövedelem esetén: nyugdíj éves elszámoló lap másolata - Rokkantsági ellátás esetén: a nyugdíj éves elszámoló lap másolata mellett szükség van a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság által kiállított véglegesítéséről szóló határozat fénymásolatára. - 2 hónapnál nem régebbi fizetési számla (bankszámlakivonat) minden oldalának másolata (Fontos: netbankból nyomtatott kivonat esetén csak teljes havi kivonatot fogadunk el, tört havi számlatörténet nem megfelelő) - Amennyiben gyermek(ek) után családi pótlékra jogosult: MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás fénymásolata, vagy saját névre szóló bankszámlakivonat minden oldalának fénymásolata, amelyre a családi pótlék utalás érkezik a MÁK-tól - Egyéb jövedelemigazolás: az egyéb jövedelem típusától függően az igazolás lehet NAV által kiállított jövedelem igazolására alkalmas okirat fénymásolata vagy munkáltatói igazolás.

Honnan tudom, hogy hány ügyfél várakozik előttem a videós azonosítás során?

A technikai ellenőrzést követően Önt az online ügyfélváróba irányítjuk, mielőtt ügyintézőnk fogadná a hívását. Az ügyfélváróban látható óra alatti szám az Ön előtt várakozó ügyfelek számát jelöli. Amennyiben az óra alatt nem látható szám, akkor Ön a soron következő ügyfél.

Van-e lehetőség visszahívás kérésére?

Ha úgy érzi, hogy sokan várakoznak Ön előtt, visszahívást is kérhet. Ügyintézőnk munkaidőn belül, az Ön által választott napszakban visszahívja.

Mi történik az online feltöltött dokumentumokkal?

A feltöltött dokumentumok alapján megkezdjük a dokumentumok ellenőrzését. Pozitív hitelbírálat esetén az online dokumentumok az egyéb papír alapú dokumentumokkal együttesen archiválásra kerülnek. Negatív hitelbírálat esetén a feltöltött dokumentumokat a bírálati eredménytől számított 8. napon töröljük.

Mi történik a videós beazonosítás során történt felvétellel?

A felvételt sikeres azonosítás és pozitív hitelbírálat esetén 8 évig zárt informatikai rendszerben tároljuk. Negatív hitelbírálat esetén a felvételeket a bírálati eredménytől számított 8. napon töröljük a rendszerből.

Mit kell csinálni, hova fordulhatok a folyamattal kapcsolatos jogi kérdések rendezésével?

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult. Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr A Cofidis Magyarországi Fióktelepének e-mail címe: infohu@cofidis.hu
A felhasználói útmutatók elérhetőek az online vitarendezési platform honlapján: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/