A belépéshez egy egyedi belépési azonosítóra lesz szüksége, amit megküldtünk Önnek (ez a belépési azonosító nem azonos a szerződésszámmal). Az első belépés során történik meg az Ön azonosítása az Ön részünkre megadott telefonszámára SMS-ben érkező, egyszeri azonosító kód segítségével. A sikeres azonosítást követően egy saját jelszót szükséges beállítania. A későbbiek során a belépési azonosító, az Ön által megadott jelszó és az SMS-ben minden alkalommal küldött, egyszeri azonosító kód használatával tud majd belépni.
Kattintson a cofidis.hu oldalon az Ügyfélkapu
menüpontra és adja meg belépési azonosító számát,
majd a telefonszámát.
Az SMS-ben küldött egyszeri azonosító kód használatával hitelesítse a megadott telefonszámot.
Ezt követően adjon meg egy jelszót, amelyet a
továbbiakban a bejelentkezéshez használni szeretne.
Töltse le, majd nyissa meg a Cofidis Ügyfélkapu alkalmazást
és adja meg belépési azonosító számát, majd a telefonszámát.
Az SMS-ben küldött egyszeri azonosító kód használatával
hitelesítse a megadott telefonszámot.
Ezt követően adjon meg egy jelszót, amelyet a
továbbiakban a bejelentkezéshez használni szeretne.
Azonosítóját bármikor igényelheti ügyfélszolgálatunktól.
Amennyiben nem érkezik meg a megadott telefonszámra az egyszeri azonosító kód, kérjük, válassza az „Azonosító kód újraküldése” opciót.
A Cofidis Ügyfélkapu alkalmazás telepítésekor, illetve az alkalmazáson belül is Ön megválaszthatja, hogy kíván-e azonnali értesítéseket (push notification) fogadni.
A Cofidis Ügyfélkapu szolgáltatásunk jelenleg csak magyarországi mobiltelefonszámmal vehető igénybe.
Amennyiben elfelejtette az első belépést követően megadott saját jelszavát, válassza az „Elfelejtett jelszó” opciót és kövesse a leírást az új jelszó létrehozásához.
Amennyiben hibát észlel a Cofidis Ügyfélkapu használata során, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak.
Hitelkeret-bővítés igénylése esetén minden esetben keresni fogjuk telefonon, így ekkor még jelezheti, hogy mégsem kíván hitelkeret-bővítést igényelni. Ezen kívül Ön is kereshet minket telefonon vagy írásban elérhetőségeinken.
Üzenetét a lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megválaszolni, jelenleg ez maximálisan 30 nap lehet.
Az alkalmazás megfelelő működéséhez legalább Android 10.0 vagy iOS 12 verziószámú operációs rendszer szükséges.
Ha az alkalmazás használatára nincs lehetősége, kérjük, válassza a böngészőből való belépést a Cofidis Ügyfélkapu felületére.
A Cofidis Ügyfélkapu szolgáltatásunk jelenleg csak magánszemély ügyfeleink részére elérhető, egyéni vállalkozó, illetve jogi személy ügyfeleinknek nem. Kérjük, céges szerződésével kapcsolatban forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a honlapunkon közzétett elérhetőségeinken.