Mi az a Cofidis Ügyfélkapu?

A Cofidis Ügyfélkapu segítségével könnyedén áttekintheti meglévő Cofidis hiteleit és a hozzájuk kapcsolódó hitelfedezeti biztosításokat. Megújuló Hitel esetén bármikor indíthat újrafinanszírozást, ha pénzre lenne szüksége vagy kezdeményezheti hitelkerete bővítését is. Az Ügyfélkapu segítségével üzenetet küldhet ügyfélszolgálatunknak vagy módosíthatja adatait.

A Cofidis Ügyfélkapu használatához kapcsolódó adatkezelésről a lap alján talál részletes tájékoztatást.
A bejelentkezéssel Ön tudomásul veszi a Cofidis Ügyfélkapu használatához kapcsolódó adatkezeléseket.

Elérhető funkciók

Hitel információk megtekintése:

Tekintse meg esedékes törlesztőrészletét vagy akár az elmúlt időszak számlatörténetét.

Biztosítás igénylése:

Tudja biztonságban pénzügyeit, igényeljen hitelfedezeti biztosítást ügyfélkapuján keresztül!

Megújuló Hitel esetén:

Indítson újrafinanszírozást pár kattintással vagy kezdeményezze hitelkerete bővítését.

Adatmódosítás:

Személyes adatait bármikor módosíthatja telefonálás és sorban állás nélkül.

Üzenetküldés:

Ügyfélkapujából lehetősége van üzenetküldésre is a Cofidis felé, melyhez akár csatolmányt is mellékelhet.

Gyakori kérdések

Hogyan tudok belépni?

Nem találom az azonosítómat, honnan tudok kérni?

Nem érkezik meg az egyszeri azonosító kód, mit tegyek?

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Hibát észleltem, mit tegyek?

Mégse szeretnék hitelkeret-bővítést, mit tegyek?

Mennyi idő múlva kapok választ a „Kapcsolat” oldalról beküldött üzenetemre?

Kapcsolódó dokumentumok