Mobilalkalmazás formájában is elérhető a Cofidis Ügyfélkapu. Töltse le és próbálja ki, hogy még kényelmesebben és egyszerűbben intézhesse meglévő hiteleivel kapcsolatos ügyeit!
Get it on Google Play Download on the Appstore

Mi az a Cofidis Ügyfélkapu?

A Cofidis Ügyfélkapu segítségével könnyedén áttekintheti meglévő szerződéseit, Megújuló Hitel esetén bármikor indíthat újrafinanszírozást vagy kezdeményezheti hitelkerete bővítését is. Hitelfedezeti biztosítást is igényelhet. Áttekintheti személyes adatait és kezdeményezheti azok módosítását. Továbbá üzenetet is küldhet ügyfélszolgálatunknak.

A Cofidis Ügyfélkapu használatához kapcsolódó adatkezelésről a lap alján talál részletes tájékoztatást.
A bejelentkezéssel Ön tudomásul veszi a Cofidis Ügyfélkapu használatához kapcsolódó adatkezeléseket és a Cofidis Ügyfélkapu Felhasználói kézikönyvben foglaltakat.

A Cofidis Ügyfélkaput egyelőre magyarországi mobiltelefonszámmal rendelkező magánszemély ügyfeleink tudják igénybe venni, egyéni vállalkozó, illetve jogi személy ügyfeleink nem.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy – ügyfeleink adatainak védelme érdekében – 2022. október 10-étől kezdődően egyes küldeményeink a jövőben a Cofidis Ügyfélkapu felületén az ÉRTESÍTÉSEIM menüpontban lesznek elérhetők. Az ilyen küldemények elhelyezéséről Önt e-mailben fogjuk értesíteni.

Elérhető funkciók

Hitel információk megtekintése:

Tekintse meg esedékes törlesztőrészletét vagy akár az elmúlt időszak számlatörténetét.

Biztosítás igénylése:

Tudja biztonságban pénzügyeit, igényeljen hitelfedezeti biztosítást ügyfélkapuján keresztül!

Megújuló Hitel esetén:

Indítson újrafinanszírozást pár kattintással vagy kezdeményezze hitelkerete bővítését.

Adatmódosítás:

Személyes adatainak módosítását telefonálás és sorban állás nélkül kezdeményezheti.

Üzenetküldés:

Ügyfélkapujából lehetősége van üzenetküldésre is a Cofidis felé, melyhez akár csatolmányt is mellékelhet.

Értesítések:

Ügyfeleink adatainak védelme érdekében egyes küldeményeink csak a Cofidis Ügyfélkapu felületen (böngészőből belépve) lesznek elérhetőek.

Cofidis Expressz hitelfolyamat keretében kötött szerződések esetében:

Bármikor elérhetőek, illetve letölthetőek a szerződéskötés során megismert, illetve elfogadott dokumentumok, valamint elállás és előtörlesztés kezdeményezésére is lehetősége van.

Gyakori kérdések

Hogyan tudok belépni?

Hogyan tudok belépni a Ügyfélkapu webes felületén keresztül?

Hogyan tudok belépni a Cofidis Ügyfélkapu mobil applikáción keresztül?

Nem találom az azonosítómat, honnan tudok kérni?

Nem érkezik meg az egyszeri azonosító kód, mit tegyek?

A mobilalkalmazás értesítéseket küld a telefonomra?

Külföldi mobiltelefonszámom van, hozzáférhetek az Ügyfélkapuhoz?

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Hibát észleltem, mit tegyek?

Mégse szeretnék hitelkeret-bővítést, mit tegyek?

Mennyi idő múlva kapok választ a „Kapcsolat” oldalról beküldött üzenetemre?

Milyen operációs rendszer szükséges az alkalmazás használatához?

Céges lízingem van, hogy férhetek hozzá az Ügyfélkapuhoz?

Kapcsolódó dokumentumok