Panaszkezelés

Segíthetünk?

Ossza meg velünk véleményét a szolgáltatásainkról!

A Cofidis Magyarországi Fióktelepének kiemelt célja, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.

Számítunk az Ön véleményére is – amennyiben javaslata van szolgáltatásaink jobbá tételével kapcsolatban, vagy panasszal kíván élni, kérjük, tegye meg a Panaszkezelési tájékoztatóban leírtak szerint!

Panaszát a Cofidis panaszbejelentő űrlapjának vagy az azonos célra szolgáló MNB nyomtatványnak - amely elérhető az MNB honlapján is - a kitöltésével és elküldésével jelezheti felénk.

Ha meghatalmazott útján kíván eljárni, úgy kérjük, a meghatalmazáshoz az alábbi mintákat használja:

Az alábbi elérhetőségek bármelyikére küldheti észrevételeit, kollégáink a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

A Cofidis székhelyén: 1133 Budapest, Váci út 96-98.

A Cofidis alábbi irodáiban:

4029 Debrecen, Csapó u. 63. fszt. 4.

3526 Miskolc, Arany János tér 1.

7626 Pécs, Felsővámház utca 16-18.

9700 Szombathely, Jászi Oszkár u. 1.

9026 Győr, Nagysándor József utca 31. (hrsz. 5761/2/F). GYŐRI ETO park. ép. fszt. 001/A.

Levelezési cím: 1433 Budapest, Pf. 1140

Elektronikus levelezési cím:

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: kapcsolat@cofidis.hu

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: infohu@cofidis.hu

Telefonszám:

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: 06 1 505 5000

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: 06 1 354 5000

Telefaxszám:

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: 06 1 505 5001

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: 06 1 354 5090

Adatkezelési nyilvántartási szám:

Panaszkezeléssel kapcsolatos adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-60551/2012


Észrevételek, panaszok fogadási rendje:

Panaszokkal, észrevételekkel kapcsolatos személyes ügyintézés a Cofidis székhelyén az alábbi időpontokban lehetséges:

Hétfő, kedd és csütörtök: 8:00-16:30

Szerda: 8:00-18:00

Péntek: 8:00-16:00.

Vidéki irodáinkban hétfőnként 9:00-13:00-ig fogadjuk ügyfeleinket.

Telefonos ügyfélszolgálatunk a 06 1 354 5000 telefonszámon hétfőn 8 és 20 óra között, többi munkanapokon 8 és 18 óra között, a 06 1 505 5000 telefonszámon szerdán 8 órától 20 óráig, minden más munkanapon 8 órától 16:30 óráig várja hívását.

Az elektronikus úton (e-mailben) elküldött észrevételeket és panaszokat folyamatosan fogadjuk – üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva.

A Panaszügyintézési Szabályzatunkból tájékozódhat arról, hogyan fordulhat panaszaival a Cofidishez.


Ha Ön úgy látja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, lehetősége van reklamációjával – annak típusától függően – a Magyar Nemzeti Bankhoz, a Pénzügyi Békéltető Testülethez vagy az illetékes bírósághoz fordulni, az alábbi elérhetőségeken:

Magyar Nemzeti Bank, Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ:

Honlap: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz

Levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Pf. 777.

Telefon: +36 80 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu


Pénzügyi Békéltető Testület:

Honlap: http://www.mnb.hu/bekeltetes

Levelezési cím: 1525 Budapest BKKP Pf. 172.

Székhely (ügyfélszolgálat): 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

Telefon: +36 80 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu


Szentendrei Járásbíróság:

Levelezési cím: 2001 Szentendre, Pf. 55

A többi bíróság elérhetőségéről a www.birosag.hu oldalon tájékozódhat.