Panaszkezelés

Segíthetünk?

Ossza meg velünk véleményét a szolgáltatásainkról!

A Cofidis Magyarországi Fióktelepének kiemelt célja, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.

Számítunk az Ön véleményére is – amennyiben javaslata van szolgáltatásaink jobbá tételével kapcsolatban, vagy panasszal kíván élni, kérjük, tegye meg a Panaszkezelési tájékoztatóban leírtak szerint!

Panaszát a Cofidis panaszbejelentő űrlapjának vagy az azonos célra szolgáló MNB nyomtatványnak - amely elérhető az MNB honlapján is - a kitöltésével és elküldésével jelezheti felénk.

Ha meghatalmazott útján kíván eljárni, úgy kérjük, a meghatalmazáshoz az alábbi mintákat használja:

Amennyiben nem a mintadokumentum felhasználásával kíván meghatalmazást adni, úgy kérjük, az alábbiakra figyeljen. A meghatalmazásból ki kell tűnnie annak, hogy

  • ki a meghatalmazó és a meghatalmazott (kérjük, hogy az egyértelmű azonosíthatóság érdekében a meghatalmazó és a meghatalmazott nevén túl adjon meg további legalább három-három személyazonosító adatot – pl. születési hely, születési idő, anyja neve – is);
  • a meghatalmazás milyen nyilatkozatok megtételére, milyen ügyre/ügykörre szól (pl. a meghatalmazott tájékoztatást kérjen a Cofidistől a hitelszerződéssel kapcsolatos, banktitoknak minősülő adatokról (az Önre vonatkozó kiszolgáltatható banktitok-kört pontosan megjelölve); aláírja a hitelszerződés módosítását; panaszt nyújtson be);
  • a meghatalmazás határozott vagy határozatlan időre szól; illetve, hogy
  • a meghatalmazás címzettje a Cofidis, a meghatalmazott a Cofidis előtt eljárhat.

Kérjük, hogy a meghatalmazáson tüntesse fel azon szerződés számát is, amelyre vonatkozóan a meghatalmazást adja.

A meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni. A közokirat olyan papír alapú vagy elektronikus okirat, amelyet bíróság, közjegyző vagy más hatóság, illetve közigazgatási szerv ügykörén belül, a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő módon állított ki.

Teljes bizonyító erejű a magánokirat, ha

a) a kiállító az okiratot saját kezűleg írta és aláírta,

b) két tanú igazolja, hogy az okirat aláírója a részben vagy egészben nem általa írt okiratot előttük írta alá, vagy aláírását előttük saját kezű aláírásának ismerte el; igazolásként az okiratot mindkét tanú aláírja, továbbá az okiraton a tanúk nevét és – ha törvény eltérően nem rendelkezik – lakóhelyét, ennek hiányában tartózkodási helyét olvashatóan is fel kell tüntetni,

c) az okirat aláírójának aláírását vagy kézjegyét az okiraton bíró vagy közjegyző hitelesíti,

d) az okiratot a jogi személy képviseletére jogosult személy a rá vonatkozó szabályok szerint megfelelően aláírja,

e) ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos az általa készített okirat szabályszerű ellenjegyzésével bizonyítja, hogy az okirat aláírója a más által írt okiratot előtte írta alá vagy aláírását előtte saját kezű aláírásának ismerte el,

f) az elektronikus okiraton az aláíró a minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírását vagy bélyegzőjét helyezte el, és – amennyiben jogszabály úgy rendelkezik – azon időbélyegzőt helyez el,

g) az elektronikus okiratot az aláíró a Kormány rendeletében meghatározott azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatással hitelesíti, vagy

h) olyan, törvényben vagy kormányrendeletben meghatározott szolgáltatás keretében jött létre, ahol a szolgáltató az okiratot a kiállító azonosításán keresztül a kiállító személyéhez rendeli és a személyhez rendelést a kiállító saját kezű aláírására egyértelműen visszavezethető adattal együtt vagy az alapján hitelesen igazolja; továbbá a szolgáltató az egyértelmű személyhez rendelésről kiállított igazolást elektronikus dokumentumba kapcsolt, elválaszthatatlan záradékba foglalja és azt az okirattal együtt legalább fokozott biztonságú elektronikus bélyegzővel és legalább fokozott biztonságú időbélyegzővel látja el.

Az alábbi elérhetőségek bármelyikére küldheti észrevételeit, kollégáink a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

A Cofidis székhelyén: 1133 Budapest, Váci út 96-98.

Levelezési cím: 1433 Budapest, Pf. 1140

Elektronikus levelezési cím:

infohu@cofidis.hu

Telefonszám:

06 1 354 5000

Telefaxszám:

06 1 354 5090

Panaszbejelentő űrlap:

https://www.cofidis.hu/panaszbejelentes

Észrevételek, panaszok fogadási rendje:

Panaszokkal, észrevételekkel kapcsolatos személyes ügyintézés a Cofidis székhelyén az alábbi időpontokban lehetséges:

Hétfő - csütörtök: 8:00-16:30

Péntek: 8:00-16:00.

Telefonos ügyfélszolgálatunk a 06 1 354 5000 telefonszámon hétfőn, kedden és csütörtökön 8:00–18:00-ig, szerdán 8:00–20:00-ig, pénteken 8:00–16:30-ig, szombati munkanapokon 8:00-16:30-ig várja hívását.

Az elektronikus úton (e-mailben) elküldött észrevételeket és panaszokat folyamatosan fogadjuk – üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva.

A Panaszügyintézési Szabályzatunkból tájékozódhat arról, hogyan fordulhat panaszaival a Cofidishez.

Ha Ön úgy látja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, lehetősége van reklamációjával – annak típusától függően – a Magyar Nemzeti Bankhoz, a Pénzügyi Békéltető Testülethez vagy az illetékes bírósághoz fordulni, az alábbi elérhetőségeken:

Magyar Nemzeti Bank, Ügyfélszolgálat:

Honlap: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz

Levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Pf. 777.

Telefon: +36 80 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Pénzügyi Békéltető Testület:

Honlap: http://www.mnb.hu/bekeltetes

Levelezési cím: 1525 Budapest BKKP Pf. 172.

Székhely (ügyfélszolgálat): 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.

Telefon: +36 80 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

A bíróságok elérhetőségéről a www.birosag.hu oldalon tájékozódhat.