facebook-pixel

Panaszkezelés

Segíthetünk?

Ossza meg velünk véleményét a szolgáltatásainkról!

A Cofidis Magyarországi Fióktelepének kiemelt célja, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.

Számítunk az Ön véleményére is – amennyiben javaslata van szolgáltatásaink jobbá tételével kapcsolatban, vagy panasszal kíván élni, kérjük tegye meg a Panaszkezelési tájékoztatóban leírtak szerint!

Az alábbi elérhetőségek bármelyikére küldheti észrevételeit, kollégáink a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

A Cofidis székhelyén: 1066 Budapest, Mozsár u. 16.

A Cofidis alábbi irodáiban:

1138 Budapest, Népfürdő utca 22. B. torony fszt.

4029 Debrecen, Csapó u. 63. fszt. 4.

6000 Kecskemét, Nyíri u. 4.

3526 Miskolc, Arany János tér 1.

7626 Pécs, Felsővámház utca 16-18.

9700 Szombathely, Jászi Oszkár u. 1.

9026 Győr, Nagysándor József utca 31. (hrsz. 5761/2/F). GYŐRI ETO park. ép. fszt. 001/A.

Levelezési cím: 

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: 1553 Budapest, Pf. 1553/90

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: 1433 Budapest, Pf. 1140

Elektronikus levelezési cím: 

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: kapcsolat@cofidis.hu

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: infohu@cofidis.hu

Telefonszám: 

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: 06 1 505 5000

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: 06 1 354 5000

Telefaxszám: 

Gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszok: 06 1 505 5001

Más termékekkel kapcsolatos panaszok: 06 1 354 5090

Panaszkezeléssel kapcsolatos adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-60551/2012


Észrevételek, panaszok fogadási rendje:

Panaszokkal, észrevételekkel kapcsolatos személyes ügyintézés a Cofidis székhelyén az alábbi időpontokban lehetséges:

Hétfő, kedd és csütörtök: 8:00-16:30 

Szerda: 8:00-18:00

Péntek: 8:00-16:00.

A budapesti irodában hétfőtől - péntekig 9.30-12.30-ig és 13.30-17.00-ig; vidéki irodáinkban hétfőnként 9:00-13:00-ig fogadjuk ügyfeleinket.

Telefonos ügyfélszolgálatunk a 06 1 354 5000 telefonszámon hétfőn 8 és 20 óra között, többi munkanapokon 8 és 18 óra között, a 06 1 505 5000 telefonszámon szerdán 8 órától 20 óráig, minden más munkanapon 8 órától 16:30 óráig várja hívását.

Az elektronikus úton (e-mailben) elküldött észrevételeket és panaszokat folyamatosan fogadjuk – üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva. 

Ide kattintva tájékozódhat arról, hogyan fordulhat panaszaival a Cofidishez.


Ha Ön úgy látja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, lehetősége van reklamációjával – annak típusától függően – a Magyar Nemzeti Bankhoz, a Pénzügyi Békéltető Testülethez vagy az illetékes bírósághoz fordulni, az alábbi elérhetőségeken:

Magyar Nemzeti Bank, Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ:

Honlap: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Pf. 777. 

Telefon: +36 40 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

 

Pénzügyi Békéltető Testület:

Honlap: http://www.mnb.hu/bekeltetes

Levelezési cím: 1525 Budapest BKKP Pf. 172.

Székhely (ügyfélszolgálat): 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

Telefon: +36 40 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

 

Szentendrei Járásbíróság:

Levelezési cím: 2001 Szentendre, Pf. 55

A többi bíróság elérhetőségéről a www.birosag.hu oldalon tájékozódhat.