Tájékoztató volt HSBC ügyfeleknek

Az alábbiakban tájékoztatjuk a régi HSBC ügyfeleket, hogy a HSBC Credit Hitelszerződés szerinti kötelezettségeit 2012 óta a Cofidis teljesíti, illetve Önöknek a Cofidis felé kell teljesíteniük befizetéseiket.

BEFIZETÉSEK RENDEZÉSE

A csekkes befizetéshez szükséges csekkeket postai úton elküldjük minden érintettnek. De kényelmesebb megoldás, ha átutalással teljesíti befizetéseit.

Átutalását a következő bankszámlaszámra küldje: 16300000-03002235-90106414 (az átutalás megjegyzés rovatában ne felejtse el feltüntetni szerződésszámát!)

KAPCSOLAT | FIZETÉSI SZÁNDÉK NYILATKOZAT

ÜZLETSZABÁLYZAT 2018.11.05-től | ÜZLETSZABÁLYZAT 1. MELLÉKLET | ÜZLETSZABÁLYZAT 2. MELLÉKLET | ÜZLETSZABÁLYZAT 3. MELLÉKLET

TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓK

1. Milyen telefonszámon tudom elérni a Cofidist? Ha kérdései merülnek fel, a volt HSBC-s ügyfeleknek fenntartott külön számon érdeklődhet hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 8 és 18 óra között, szerdán 8 és 20 óra között. Ügyfélszolgálatunkon a 06 1 354 5013-as telefonszámon tanácsadóink készséggel állnak rendelkezésére.

2. Hogyan tudom a befizetéseimet rendezni? A befizetéshez szükséges csekkeket egy csomagban postázzuk fél évre előre (tehát összesen 6 darabot) minden érintettnek. Figyelmébe ajánljuk azonban az átutalást, mely kényelmesebb megoldást jelent az Ön számára. Átutalását a következő bankszámlaszámra küldje: 16300000-03002235-90106414. Átutaláskor ne felejtse el feltüntetni a megjegyzés rovatban a szerződésszámát.

3. Honnan fogom tudni, hogy mennyi az egyenlegem, hogyan áll a hitelem Önöknél? Az engedményezéskor a HSBC küldeni fog Önnek egy levelet, amelyben részletesen tájékoztatja Önt a hitele egyenlegéről. Az átadást követően pedig a Cofidis fog Önnek évente egy részletes egyenlegközlő levelet küldeni.

4. Igényelhetek-e a Cofidistől Megújuló Hitelt vagy Fapados Kölcsönt is? Igen, ezügyben hívja a 06 1 354 5000-os telefonszámot, vagy használja a weboldalunkon található online előminősítő szolgáltatást, illetve látogasson el a fapadoskolcson oldalra.

5. Ha nincs hidelfedezeti biztosításom, hogy igényelhetek? Az alábbi telefonszámon: 06 1 354 5013 6. Ha már van biztosításom a Cofidisnél, hogyan tudok ezzel kapcsolatban érdeklődni?

A biztosításával kapcsolatban, ahogyan eddig is, forduljon bizalommal a Cardif Biztosítóhoz. Káresemény esetén hívja a 06 1 501 2360-as telefonszámot.

7. Visszafizettem a teljes hitelösszeget. Erről küldeni fog nekem a Cofidis valamilyen értesítést, záródokumentumot? Természetesen, a hitelszerződése szerinti tartozás visszafizetését (a hitelszerződése megszűnését) követően teljes körű írásbeli kimutatást fogunk Önnek küldeni.