facebook-pixel

Információk volt HSBC ügyfelek számára

Az alábbiakban tájékoztatjuk a régi HSBC ügyfeleket, hogy a HSBC Credit Hitelszerződés szerinti kötelezettségeit 2012 óta a Cofidis teljesíti, illetve Önöknek a Cofidis felé kell teljesíteniük befizetéseiket.

BEFIZETÉSEK RENDEZÉSE

A csekkes befizetéshez szükséges csekkeket postai úton elküldjük minden érintettnek. De kényelmesebb megoldás, ha átutalással teljesíti befizetéseit.

Átutalását a következő bankszámlaszámra küldje: 16300000-03002235-90106414 (az átutalás megjegyzés rovatában ne felejtse el feltüntetni szerződésszámát!)

KAPCSOLAT | FIZETÉSI SZÁNDÉK NYILATKOZAT

ÜZLETSZABÁLYZAT 2016.07.01-től

ÜZLETSZABÁLYZAT 1. MELLÉKLETÜZLETSZABÁLYZAT 2. MELLÉKLETÜZLETSZABÁLYZAT 3. MELLÉKLET


TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓK

1. Milyen telefonszámon tudom elérni a Cofidist?
Ha kérdései merülnek fel, a volt HSBC-s ügyfeleknek fenntartott külön számon érdeklődhet hétfőn 8 és 20 óra között, keddtől péntekig 8 és 18 óra között. Ügyfélszolgálatunkon a 06 1 354 5013-as telefonszámon tanácsadóink készséggel állnak rendelkezésére.

2. Hogyan tudom a befizetéseimet rendezni?
A befizetéshez szükséges csekkeket egy csomagban postázzuk fél évre előre (tehát összesen 6 darabot) minden érintettnek. Figyelmébe ajánljuk azonban az átutalást, mely kényelmesebb megoldást jelent az Ön számára. Átutalását a következő bankszámlaszámra küldje: 16300000-03002235-90106414. Átutaláskor ne felejtse el feltüntetni a megjegyzés rovatban a szerződésszámát.

3. Honnan fogom tudni, hogy mennyi az egyenlegem, hogyan áll a hitelem Önöknél?
Az engedményezéskor a HSBC küldeni fog Önnek egy levelet, amelyben részletesen tájékoztatja Önt a hitele egyenlegéről. Az átadást követően pedig a Cofidis fog Önnek évente egy részletes egyenlegközlő levelet küldeni.


4. Igényelhetek-e a Cofidistől Megújuló Hitelt vagy Fapados Kölcsönt is?
Igen, ezügyben hívja a 06 1 354 5000-os telefonszámot, vagy használja a weboldalunkon található online előminősítő szolgáltatást, illetve látogasson el a fapadoskolcson oldalra.

5. Ha nincs hidelfedezeti biztosításom, hogy igényelhetek?

Az alábbi telefonszámon: 06 1 354 5013

6. Ha már van biztosításom a Cofidisnél, hogyan tudok ezzel kapcsolatban érdeklődni?

A biztosításával kapcsolatban, ahogyan eddig is, forduljon bizalommal a Cardif Biztosítóhoz. Káresemény esetén hívja a 06 1 501 2360-as telefonszámot.


7. Visszafizettem a teljes hitelösszeget. Erről küldeni fog nekem a Cofidis valamilyen értesítést, záródokumentumot?
Természetesen, a hitelszerződése szerinti tartozás visszafizetését (a hitelszerződése megszűnését) követően teljes körű írásbeli kimutatást fogunk Önnek küldeni.