Fapados kölcsön kalkulátor
Hitel összege: 800000 Ft
min: 500 000 Ft
max: 5 000 000 Ft
Futamidő: 24 hónap
min: 24 hónap
max: 72-96 hónap
Előminősítést kérek Fapados személyi kölcsön kalkulátor gomb
Cofidis hitelkalkulátor személyi kölcsönökhöz
Törlesztő összeg:
00 000 Ft/hó
A hitel teljes díja:
0 000 000 Ft
A fizetendő teljes összeg:
0 000 000 Ft
THM: 11,40% - 19,90% Csekkes és készpénzes befizetéseknél +1000 forintot számítunk fel.

Referencia THM: 14,90% (3 millió Ft és 60 hónap esetén)

Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel kalkulátor
Hitel összege: 800000 Ft
min: 500 000 Ft
max: 5 000 000 Ft
Futamidő: 24 hónap
min: 24 hónap
max: 72-96 hónap
Előminősítést kérek Fapados személyi kölcsön kalkulátor gomb
Törlesztő összeg:
00 000 Ft/hó
A hitel teljes díja:
0 000 000 Ft
A fizetendő teljes összeg:
0 000 000 Ft
THM: 8,90% - 10,90% Csekkes és készpénzes befizetéseknél +500 forintot számítunk fel.

Referencia THM 8,9% (3 millió Ft és 60 hónap esetén)

Megújuló Hitel
100 000 Ft - 1 500 000 Ft
Rugalmas futamidejű, szabad felhasználású hitel.
Adósságrendező Hitel
500 000 Ft - 10 000 000 Ft
Csökkentse havi törlesztőrészletét!
Fapados Kölcsön
800 000 Ft - 10 000 000 Ft
Akár 100%-ig online ügyintézés
Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel
3 000 000 Ft - 10 000 000 Ft
Alacsony hitelkamat és online ügyintézés

AZON DOLGOZUNK, HOGY VÁLSÁGHELYZETBEN IS MEGKÖNNYÍTSÜK ÜGYFELEINK HELYZETÉT

Rendkívüli közlemények
RENDKÍVÜLI KÖZLEMÉNYEK
Az előtörlesztés szabályairól
Kiemelt társadalmi csoportok tagjai által beküldött igazolások
Biztonsági intézkedések
BIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK
Maradjon otthon:
telefonon, e-mailen és videó chaten is elérhet minket
Maradjon otthon:
telefonon, e-mailen és videó chaten is elérhet minket

Rendkívüli közlemények

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztónak nyújtott hitelről szóló 2009. évi CLXII. törvény 2021. március 10. napi hatállyal akként módosult, hogy a Cofidis a fogyasztó előtörlesztési szándékának a bejelentését követően 5 munkanapon belül köteles rendelkezésre bocsátani a szükséges információkat, illetve a Cofidis a fogyasztó előtörlesztési szándéka alapján bejelentett előtörleszteni kívánt részlet Cofidis rendelkezésére bocsátását követően legkésőbb 5 munkanapon belül köteles elszámolni az előtörlesztett részletet.

Cofidis Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel esetén az előtörlesztés elszámolásának határideje a fentiektől eltérően a részleges vagy teljes előtörlesztés összegének a Cofidishez történő beérkezését követő naptól számított 2 munkanap.

Ezek a rendelkezések a 2021. március 10-ét megelőzően létrejött szerződések tekintetében is alkalmazandók.

Üdvözlettel,
Cofidis Magyarországi Fióktelepe

TÁJÉKOZTATÓ A FIZETÉSI MORATÓRIUMRÓL - 2021

Tisztelt Ügyfelünk!

A Kormány 637/2020. (XII. 22.) számú rendeletével újabb fizetési moratóriumot (fizetési haladékot) rendelt el a 2020. március 18. napján huszonnégy órakor fennálló szerződések alapján már folyósított hitel-, kölcsön-, illetve lízingszerződések, valamint munkáltatói kölcsönök törlesztésére.

A fizetési moratórium 2021. január 1-jén automatikusan életbe lép és 2021. szeptember 30-ig tart. A fizetési moratórium fennállása alatt lejáró szerződések 2021. szeptember 30-ig meghosszabbodnak.


Mit tegyek, ha 2021-ben ugyanúgy élni szeretnék a fizetési haladékkal, mint 2020-ban?

  • Ha Ön 2020-ban már élt a moratórium lehetőségével, úgy NINCS további teendője.
  • Ez alól kivételnek számít, ha a 2020. decemberi törlesztőrészletét befizette és ezt követően nem tett a moratórium igénybevételére vonatkozó nyilatkozatot; ez esetben újra nyilatkoznia szükséges.

Szükséges újra jelezni a fizetési szándékom, ha ezt már 2020-ban megtettem?

  • NEM, ebben az esetben a Cofidis továbbra is tekinti, hogy Ön a szerződés szerinti törlesztését változatlanul, az eredeti szerződési feltételek szerint teljesíti.

Mi a teendőm, ha 2020-ban éltem a moratórium lehetőségével, de mostantól már fizetni szeretném a hitelem?

  • Önnek lehetősége van arra, hogy a szerződés szerinti törlesztését az eredeti szerződési feltételek szerint újra teljesítse, ezzel elkerülve a szerződés futamidejének további meghosszabbítását.
  • Ebben az esetben kérjük, jelezze szándékát a következő pontban részletezett módok valamelyikén.

Kell-e előtörlesztési díjat vagy szerződés módosítási díjat fizetnem, ha a felhalmozódott kamat- és díjtartozást vagy annak egy részét egyösszegben kívánom megfizetni?

  • Nem, amennyiben Ön jelzi azon szándékát, hogy a Fizetési moratóriumra tekintettel megállapított, annak során felhalmozódott kamat- és díjtartozását vagy annak egy részét egyösszegben meg kívánja fizetni, a Cofidis ezen összegek után a teljes vagy részleges előtörlesztésért, valamint a részleges előtörlesztés alapján szükségessé váló szerződésmódosításért díjat nem számít fel.

Fizethetek-e többet, mint az eredeti törlesztőrészletem, csökkentve ezzel a meghosszabbodott futamidőt?

  • Igen, amennyiben Ön jelzi azon szándékát, hogy a meghosszabbított futamidő mérséklése érdekében a meghatározott törlesztőrészlet összegnél – fogyasztónak minősülő adósok esetében a jövedelemarányos törlesztési mutatóra vonatkozó szabályok figyelembevételével megállapított – magasabb összegű törlesztőrészlet megfizetését vállalja, a Cofidis az erre tekintettel szükségessé váló szerződésmódosításért díjat nem számít fel.

Hogyan tehetek nyilatkozatot a fizetés folytatásáról?

  • Az Online tájékoztatás beküldésével a nap 24 órájában.
  • Telefonos ügyfélszolgálat (hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8:00-18:00, szerda 8:00-20:00): +36 1 354 5000
  • Videós ügyfélszolgálatunkon (hétfő-péntek 8:00-18:00): IDE kattintva
  • E-mailben írásban: Írjon e-mailt az infohu@cofidis.hu címre. Az e-mailben kérjük, tüntesse fel: nevét, születési nevét, születési helyét és dátumát, édesanyja leánykori nevét, lakcímét, telefonszámát és e-mail címét. Kérjük, adja meg, hogy mely szerződései tekintetében szeretné teljesíteni továbbra is a befizetést. Több fennálló szerződés esetén természetesen valamennyi szerződés vonatkozásában rendelkezhet úgy, hogy nem kívánja a moratórium adta lehetőséget igénybe venni. A fizetési szándék bejelentéséhez segítséget jelent az alábbi linken elérhető TÁJÉKOZTATÁS elnevezésű nyomtatvány.
  • E-mailben a fizetési szándékot jelző TÁJÉKOZTATÁS című nyomtatvány visszaküldésével: a kitöltött és aláírt dokumentumot kérjük szkennelje be/fotózza le és aláírva küldje el az infohu@cofidis.hu címre.
  • A szerződésszámot megtalálja szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában, vagy az általunk küldött bármilyen értesítőn, tájékoztatón. A törlesztőrészletet pontos összegéről a szerződéséből (B jelű dokumentum), illetve változó kamatozás esetén az erről szóló tájékoztatóinkban talál információt. Kérdés esetén keressen bennünket elérhetőségeinken.

Online tájékoztatás beküldése Fizetési szándékot jelző nyomtatvány letöltése


Fizethetek-e kevesebbet a moratórium időszaka alatt?

  • Igen, a szerződés szerinti törlesztőrészletéhez képest fizethet kevesebbet is a moratórium alatt. Ebben az esetben ennyivel csökken a tartozása a moratórium időszakában, így kevesebb marad a moratórium utánra.
  • Ha Ön leállítja az átutalások, befizetések teljesítését vagy csoportos beszedési megbízás esetében nem áll rendelkezésre a törlesztőrészlet fedezete, a késedelem jogkövetkezményei nem állnak be, a fizetési moratórium automatikusan hatályba lép.
  • Ha a moratórium időtartama alatt a későbbiekben Ön élni kíván a fizetési moratórium lehetőségével, ehhez bármikor joga van, további tennivalója a Cofidis felé nincsen (pl. nyilatkozatot sem kell tenni) és a fizetési késedelem következményei sem kerülhetnek alkalmazásra.

Mit is jelent a fizetési moratórium?

  • A moratórium alatt Ön tőke-, kamat- és díjfizetésére haladékot kap.
  • A moratórium azonban nem jelent sem tartozáselengedést, sem kamatmentességet: a fizetési moratórium ideje alatt felhalmozódott kamatot a moratórium lejártát követően esedékessé váló törlesztőrészletekkel együtt a fizetési moratórium lejártát követően meg kell fizetnie.
  • A törlesztőrészlet a moratórium lejáratát követően nem módosul, azonban a futamidő nemcsak a moratórium időszakával, hanem további hónapokkal hosszabbodik meg, amíg Ön nem fizeti vissza a teljes tartozását.
  • A kamatra vonatkozó fenti szabályokat alkalmazni kell a díjakra is.

Mi történik a moratórium végén?

  • A moratórium segítség lehet azoknak, akiknek a jövedelme átmenetileg jelentősen lecsökken.
  • A halasztás végén azonban ismét kötelező lesz befizetnie havi rendszeres törlesztését, továbbá a moratórium alatt felhalmozódott összeget is a meghosszabbított futamidő alatt!
  • A törlesztőrészlet a moratórium lejáratát követően nem módosul, azonban a futamidő nemcsak a moratórium időszakával, hanem további hónapokkal hosszabbodik meg, amíg Ön nem fizeti vissza a teljes tartozását.

Hogyan fizessem a törlesztőrészletem?

A kialakult helyzetben Ön és családja egészsége érdekében kérjük, hogy amennyiben lehetőség van rá, válasszon digitális befizetési módot! Ezeket a fizetési megoldásokat javasoljuk:

  • A legkényelmesebb a csoportos beszedés
    Kérje bankjától telefonon vagy netbankon keresztül! A megbízáshoz a következő adatokat kell megadni:
    Kedvezményezett neve: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
    Kedvezményezett azonosítója: A22196796T242
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
    A felhatalmazás aktiválásáig kérjük, aktuális havi törlesztőrészletét banki átutalással teljesítse.
    FONTOS:
    Felhívjuk figyelmét, hogy ha Ön korábban csoportos beszedési megbízás fizetési módot választott, és fizetési szándékát jelzi részünkre, akkor a Cofidis a csoportos beszedés újraindításával nem csak a következő havi törlesztőrészletre, hanem ezen felül valamennyi, a szerződéses feltételek szerint esedékessé vált és meg nem fizetett összeg beszedésére benyújtja megbízását az Ön számlavezető bankjához. A Cofidis ugyanakkor lehetőséget biztosít arra is, hogy a fentiekben meghatározott felhalmozódott összegek törlesztését csak 2021. szeptember 30-át követően kezdje meg. Ha Ön ezzel a lehetőséggel élni kíván, ez esetben kérjük, hogy a kívánt fizetési mód és összeg egyeztetése érdekében hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 354 5000-es számon, ahol tanácsadóink segítségére lesznek a megfelelő megoldás megtalálásában.
  • Az állandó átutalási megbízás is egyszerű
    Szintén könnyen elintézhető bankjánál online vagy telefonon! Az átutaláshoz az alábbi adatokra van szüksége:
    Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
  • Bankkártyás fizetés online
    Ezt ügyfélszolgálatunknál igényelheti a +36 1 354 5000-es telefonszámon (hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8:00-18:00, szerda 8:00-20:00).
  • Csekkbefizetés mobiltelefonnal
    Több bank is kínál erre lehetőséget, illetve a Magyar Posta iCsekk alkalmazása is elérhető mindenki számára.

Részletes segédlet

Érinti-e a moratórium a hitelfedezeti biztosításom?

  • A biztosítási díjra nem vonatkozik a moratórium. Kérjük, amennyiben szeretné, hogy a biztosító kockázatviselése továbbra is kiterjedjen Önre és egy esetleges nem várt esemény (pl. foglalkoztatás megszűnése) bekövetkeztekor is segítséget nyújtson, a moratórium alatt is folytassa a biztosítási díj fizetését. Amennyiben nem fizeti a biztosítási díjat, az ÁSZF és a Polgári törvénykönyv rendelkezéseivel összhangban egy rövid átmeneti időszakot követően megszűnhet a biztosítása.
  • Javasoljuk, fizesse továbbra is fizesse a biztosítási díj összegét. Ha bizonytalan, a fizetendő biztosítási díj összegében, kérjük, hívja Ügyfélszolgálatukat a +36 1 354 5000-es telefonszámon.
  • A Cofidis saját hatáskörében dönthet akként, hogy egyes termékei esetében a hitelfedezeti biztosítás díjának beszedését a fizetési moratórium ideje alatt szünetelteti, és a felhalmozódott összeg a moratórium lejártát követően válik esedékessé.

A Cofidis hogyan kezeli a fizetési moratórium időszakát megelőzően késedelmessé vált – de a KHR-be még le nem jelentett – tartozásomat?

  • A moratóriumra tekintettel, ha Önnek 2020. március 18-án nem állt fenn késedelmes (lejárt) tartozása a Cofidis-szel szemben, 2021. szeptember 30-ig nem is tud késedelembe esni.
  • Ha ezen időpontban már késedelmes tartozása állt fenn, a fizetési moratórium alatt késedelmének összege és napszáma nem változik. (Ezzel kapcsolatban felhívjuk figyelmét, hogy a fizetési moratórium ideje alatt is van lehetősége a késedelmes tartozás önkéntes rendezésére!)
  • Ha ezen időpontban a lejárt és meg nem fizetett tartozása összege már meghaladta a késedelembe esés időpontjában érvényes legkisebb összegű havi minimálbért és késedelme a 60 napot elérte, és így a KHR törvény szerinti tájékoztatót küldtünk, az értesítés érvényét vesztette. A fizetési moratórium lejáratát követően a késett napok számának nyilvántartása a fizetési moratórium időszakát megelőző módon folytatódik attól a késedelmes napszámtól, amely a fizetési moratórium kihirdetésének napján fennállt (azaz a fizetési moratórium időtartama a 90 napos időtartamba nem számít bele).

Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR, korábbi nevén: BAR)

  • A Cofidis, mint a központi hitelinformációs rendszerről szóló 2011. évi CXXII. törvény szerinti referencia-adatszolgáltató, a törvényben meghatározott esetekben köteles természetes személy ügyfelei referencia-adatait a KHR-t kezelő pénzügyi vállalkozás részére átadni. Ennek keretében a Cofidis a KHR-t kezelő pénzügyi vállalkozásnak köteles azon természetes személy ügyfelei adatait átadni, akik hitel-, lízing-, illetve pénzkölcsön szerződésből eredő fizetési kötelezettségüknek oly módon nem tesznek eleget, hogy a lejárt és meg nem fizetett tartozásuk összege meghaladja a késedelembe esés időpontjában érvényes legkisebb összegű havi minimálbért, és ezen minimálbér összeget meghaladó késedelem folyamatosan, több mint 90 napon keresztül fennáll. Ebben az esetben az adat-átadás megtörténte előtt 30 nappal a Cofidisnek írásbeli figyelmeztetést kell küldenie az érintett ügyfélnek arról, hogy adatai be fognak kerülni a KHR-be, ha nem rendezi mulasztását. Amennyiben a tartozás nem kerül rendezésre, a Cofidis átadja az ügyfél azonosító és szerződéses adatait a KHR-nek, és erről 5 munkanapon belüli írásbeli tájékoztatási kötelezettség terheli az ügyfél felé.
  • KHR-be való adattovábbítás célja, hogy a hitelnyújtók rendelkezésére álljon egy zárt rendszerű adatbázis, és így lehetővé váljon a hitelképesség differenciáltabb megítélése. Így hitel és pénzkölcsön nyújtása, pénzügyi lízing, elektronikus pénz, készpénz-helyettesítő fizetési eszköz kibocsátása, illetőleg az ezzel kapcsolatos szolgáltatás nyújtása, kezesség és bankgarancia vállalása, valamint egyéb bankári kötelezettség vállalása szerinti szerződés megkötését megalapozó döntés meghozatalához átadhatóak ügyfeleink referenciaadatai az egyes pénzügyi szervezetek részére. Amennyiben egy ügyfél adatai szerepelnek a KHR-ben, az nem jelenti feltétlenül, automatikusan azt, hogy az adott ügyfél pénzügyi szervezettől nem kaphat hitelt, kölcsönt vagy nem veheti igénybe a pénzügyi szervezet egyéb szolgáltatásait. A hitelezési kockázat csökkentése révén a KHR működése hozzájárul a hitelnyújtók biztonságosabb működéséhez is.

  • Üdvözlettel,
    Cofidis Magyarországi Fióktelepe

TÁJÉKOZTATÓ A FIZETÉSI MORATÓRIUMRÓL - 2020

Tisztelt Ügyfelünk!

Magyarország Kormánya fizetési moratóriumot (fizetési haladékot) rendelt el a 2020. március 18. napján huszonnégy órakor fennálló szerződések alapján már folyósított hitel-, kölcsön-, illetve lízingszerződések, valamint munkáltatói kölcsönök törlesztésére.

Cofidis ügyfélként érint a moratórium?

A moratórium természetesen vonatkozik a Cofidis Magyarország Fióktelepe és az ügyfelei között 2020. március 18. napján huszonnégy órakor fennálló szerződések alapján már folyósított hitelek törlesztésére. Ha ezzel élni kíván, úgy nincsen további teendője.

Mit jelent a fizetési moratórium?

  • A moratórium alatt Ön tőke, kamat és díjfizetésére haladékot kap.
  • A moratórium azonban nem jelent sem tartozáselengedést, sem kamatmentességet: a fizetési moratórium ideje alatt felhalmozódott kamatot a moratórium lejártát követően esedékessé váló törlesztőrészletekkel együtt a fizetési moratórium lejártát követően meg kell fizetnie.
  • A törlesztőrészlet a moratórium lejáratát követően nem módosul, azonban a futamidő nemcsak a moratórium időszakával, hanem további hónapokkal hosszabbodik meg, amíg Ön nem fizeti vissza a teljes tartozását.
  • A kamatra vonatkozó fenti szabályokat alkalmazni kell a díjakra is.

Mettől meddig tart a fizetési moratórium?

  • A fizetési moratórium 2020. március 19-én automatikusan életbe lépett és 2020. december 31-ig tart.
  • A fizetési moratórium fennállása alatt lejáró szerződések 2020. december 31-éig meghosszabbodnak.

Mi történik a moratórium végén?

  • A moratórium segítség lehet azoknak, akiknek a jövedelme átmenetileg jelentősen lecsökken.
  • A halasztás végén azonban ismét kötelező lesz befizetnie havi rendszeres törlesztését, továbbá a moratórium alatt felhalmozódott összeget is a meghosszabbított futamidő alatt!
  • A törlesztőrészlet a moratórium lejáratát követően nem módosul, azonban a futamidő nemcsak a moratórium időszakával, hanem további hónapokkal hosszabbodik meg, amíg Ön nem fizeti vissza a teljes tartozását.

Folytathatom a fizetést?

  • Önnek lehetősége van arra, hogy a szerződés szerinti törlesztését változatlanul, az eredeti szerződési feltételek szerint teljesítse, valamennyi szerződése, vagy csak az egyes, Ön által megjelölt szerződései tekintetében, ezzel elkerülve a szerződés futamidejének a meghosszabbítását.

Fizethetek-e kevesebbet a moratórium időszaka alatt?

  • Igen, a szerződés szerinti törlesztőrészleteihez képest fizethet kevesebbet is a moratórium alatt.
  • Ebben az esetben ennyivel csökken a tartozása a moratórium időszakában, így kevesebb marad a moratórium utánra.
  • Ha Ön leállítja az átutalások, befizetések teljesítését vagy csoportos beszedési megbízás esetében nem áll rendelkezésre a törlesztőrészlet fedezete, a késedelem jogkövetkezményei nem állnak be, a fizetési moratórium automatikusan hatályba lép.

Mit tegyek, ha tovább szeretném fizetni a hitelem?

  • Mivel a Cofidis leállította a törlesztőrészletek csoportos beszedési megbízás útján való beszedését, ezért ha Ön ezen a módon törlesztett, a beszedés újraindításához tájékoztatnia kell társaságunkat fizetési szándékáról.
  • Ha átutalással vagy egyéb befizetéssel (pl. csekk) rendezte tartozását, úgy az átutalást vagy a befizetést a Cofidis úgy értelmezi, hogy az adott törlesztőrészlet vonatkozásában a fizetési moratóriummal nem kíván élni.
  • Ha a moratórium időtartama alatt a későbbiekben Ön élni kíván a fizetési moratórium lehetőségével, ehhez bármikor joga van, további tennivalója a Cofidis felé nincsen (pl. nyilatkozatot sem kell tenni) és a fizetési késedelem következményei sem kerülhetnek alkalmazásra.
  • A törlesztőrészlet pontos összegéről a szerződéséből tájékozódhat, illetve kérjük, keressen bennünket az alábbi elérhetőségeken.

Hogyan tehetek nyilatkozatot a fizetés folytatásáról?

  • Telefonon: Hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat a +36 30 510 4444-es telefonszámon.
  • Online módon: digitális módon is jelezheti fizetési szándékát, kényelmesen a nap 24 órájában. Kérjük, kattintson az Online tájékoztatás beküldésére, töltse ki, majd küldje be részünkre.
  • E-mailben írásban: Írjon e-mailt az infohu@cofidis.hu címre. Az e-mailben kérjük, tüntesse fel: nevét, születési nevét, születési helyét és dátumát, édesanyja leánykori nevét, lakcímét, telefonszámát és e-mail címét.
    Kérjük, adja meg, hogy mely szerződései tekintetében szeretné teljesíteni továbbra is a befizetést. Több fennálló szerződés esetén természetesen valamennyi szerződés vonatkozásában rendelkezhet úgy, hogy nem kívánja a moratórium adta lehetőséget igénybe venni. A fizetési szándék bejelentéséhez segítséget jelent az alábbi linken elérhető TÁJÉKOZTATÁS elnevezésű nyomtatvány.
  • E-mailben a fizetési szándékot jelző TÁJÉKOZTATÁS című nyomtatvány visszaküldésével: a kitöltött és aláírt dokumentumot kérjük szkennelje be/fotózza le és aláírva küldje el az infohu@cofidis.hu címre.
  • A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában, vagy az általunk küldött bármilyen értesítőn, tájékoztatón. A törlesztőrészletet pontos összegéről a szerződéséből (B jelű dokumentum), illetve változó kamatozás esetén az erről szóló tájékoztatóinkban talál információt. Kétség esetén keressen bennünket a fenti elérhetőségeken.
  • A Tájékoztatás sikeres feldolgozását követően e-mailben küldünk Önnek visszajelzést. Bármilyen felmerülő kérdés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon.

Online tájékoztatás beküldése

Fizetési szándékot jelző nyomtatvány letöltése: TÁJÉKOZTATÁS

Hogyan fizessem a törlesztőrészletem?

A kialakult helyzetben Ön és családja egészsége érdekében kérjük, hogy amennyiben lehetőség van rá, válasszon digitális befizetési módot! Ezeket a fizetési megoldásokat javasoljuk:

  • A legkényelmesebb a csoportos beszedés
    Kérje bankjától telefonon vagy netbankon keresztül! A megbízáshoz a következő adatokat kell megadni:
    Kedvezményezett neve: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
    Kedvezményezett azonosítója: A22196796T242
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
    A felhatalmazás aktiválásáig kérjük, aktuális havi törlesztőrészletét banki átutalással teljesítse.
  • Az állandó átutalási megbízás is egyszerű
    Szintén könnyen elintézhető bankjánál online vagy telefonon! Az átutaláshoz az alábbi adatokra van szüksége:
    Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
  • Bankkártyás fizetés online
    Ezt ügyfélszolgálatunknál igényelheti a 06 1 354-5000-es telefonszámon (hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8:00-18:00, szerda 8:00-20:00)
  • Csekkbefizetés mobiltelefonnal
    Több bank is kínál erre lehetőséget, illetve a Magyar Posta iCsekk alkalmazása is elérhető mindenki számára.

Részletes segédlet

Érinti-e a moratórium a hitelfedezeti biztosításom?

  • A biztosítási díjra nem vonatkozik a moratórium. Kérjük, amennyiben szeretné, hogy a biztosító kockázatviselése továbbra is kiterjedjen Önre és egy esetleges nem várt esemény (pl. foglalkoztatás megszűnése) bekövetkeztekor is segítséget nyújtson, a moratórium alatt is folytassa a biztosítási díj fizetését. Amennyiben nem fizeti a biztosítási díjat az ÁSZF és a Polgári törvénykönyv rendelkezéseivel összhangban egy rövid átmeneti időszakot követően megszűnhet a biztosítása.
    Javasoljuk, fizesse továbbra is az utolsó hónapban fizetett biztosítási díj összegét, amennyiben Önnek Fapados Kölcsön, Cofidis Adósságrendező Hitel, Cofidis Áruhitel, Klasszikus Áruhitel, illetve gépjármű vásárlási célú lízing- vagy kölcsönszerződése van. Egyéb termékek esetében (vagy ha a fenti termékek esetében nem biztos a fizetendő biztosítási díj összegében) kérjük, hívja Ügyfélszolgálatukat (+36 30 510 4444).
    A Cofidis saját hatáskörében dönthet akként, hogy egyes termékei esetében a hitelfedezeti biztosítás díjának beszedését a fizetési moratórium ideje alatt szünetelteti, és a felhalmozódott összeg a moratórium lejártát követően válik esedékessé.

Tájékoztatás magánszemélyek részére: a Cofidis hogyan kezeli a fizetési moratórium időszakát megelőzően késedelmessé vált – de a KHR-be még le nem jelentett - tartozásomat?

  • A Cofidis, mint a központi hitelinformációs rendszerről szóló 2011. évi CXXII. törvény szerinti referencia-adatszolgáltató, a törvényben meghatározott esetekben köteles természetes személy ügyfelei referencia-adatait a Központi Hitelinformációs Rendszert (KHR, korábbi nevén: BAR) kezelő pénzügyi vállalkozás részére átadni. Ennek keretében a Cofidis a KHR-t kezelő pénzügyi vállalkozásnak köteles azon természetes személy ügyfelei adatait átadni, akik hitel-, lízing-, illetve pénzkölcsön szerződésből eredő fizetési kötelezettségüknek oly módon nem tesznek eleget, hogy a lejárt és meg nem fizetett tartozásuk összege meghaladja a késedelembe esés időpontjában érvényes legkisebb összegű havi minimálbért, és ezen minimálbérösszeget meghaladó késedelem folyamatosan, több mint 90 napon keresztül fennáll. Ebben az esetben az adat-átadás megtörténte előtt 30 nappal a Cofidisnek írásbeli figyelmeztetést kell küldenie az érintett ügyfélnek arról, hogy adatai be fognak kerülni a KHR-be, ha nem rendezi mulasztását. Amennyiben a tartozás nem kerül rendezésre, a Cofidis átadja az ügyfél azonosító és szerződéses adatait a KHR-nek, és erről 5 munkanapon belüli írásbeli tájékoztatási kötelezettség terheli az ügyfél felé.

    A KHR-be való adattovábbítás célja, hogy a hitelnyújtók rendelkezésére álljon egy zárt rendszerű adatbázis, és így lehetővé váljon a hitelképesség differenciáltabb megítélése. Így hitel és pénzkölcsön nyújtása, pénzügyi lízing, elektronikus pénz, készpénz-helyettesítő fizetési eszköz kibocsátása, illetőleg az ezzel kapcsolatos szolgáltatás nyújtása, kezesség és bankgarancia vállalása, valamint egyéb bankári kötelezettség vállalása szerinti szerződés megkötését megalapozó döntés meghozatalához átadhatóak ügyfeleink referenciaadatai az egyes pénzügyi szervezetek részére. Amennyiben egy ügyfél adatai szerepelnek a KHR-ben, az nem jelenti feltétlenül, automatikusan azt, hogy az adott ügyfél pénzügyi szervezettől nem kaphat hitelt, kölcsönt vagy nem veheti igénybe a pénzügyi szervezet egyéb szolgáltatásait. A hitelezési kockázat csökkentése révén a KHR működése hozzájárul a hitelnyújtók biztonságosabb működéséhez is.

    Magyarország Kormánya 2020. március 18-án fizetési moratórium bevezetéséről döntött a koronavírus világjárvány nemzetgazdaságot érintő hatásának enyhítése érdekében. Az adósoknak a hitelezők által üzletszerűen nyújtott, 2020. március 18. napján fennálló hitel- és kölcsönszerződésből, illetve pénzügyi lízingszerződésből eredő tőke-, kamat-, illetve díjfizetési kötelezettsége akként módosul, hogy az adósok a szerződésből eredő tőke, kamat-, illetve díjfizetési kötelezettség teljesítésére fizetési haladékot kapnak (fizetési moratórium) 2020. december 31-ig. A moratórium minden fennálló (azaz fel nem mondott) szerződésből eredő tőke-, kamat- és díjfizetési kötelezettségre fennáll, függetlenül attól, hogy az késedelmes-e.

    Erre tekintettel azon ügyfeleink, akiknek 2020. március 18-án nem állt fenn késedelmes (lejárt) tartozása társaságunkkal szemben, 2020. december 31-ig nem is tudnak késedelembe esni. Amennyiben valamely ügyfelünknek ezen időpontban már késedelmes tartozása állt fenn a Cofidis-szel szemben, a fizetési moratórium alatt késedelmének összege és napszáma nem változik. (Ezzel kapcsolatban arra felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a fizetési moratórium ideje alatt is van lehetőségük a késedelmes tartozásuk önkéntes rendezésére!) Abban az esetben, ha ezen időpontban az ügyfél lejárt és meg nem fizetett tartozásának összege már meghaladta a késedelembe esés időpontjában érvényes legkisebb összegű havi minimálbért és késedelme a 60 napot elérte, és így a KHR törvény szerinti tájékoztatót küldtünk a részére, az értesítés érvényét vesztette. A fizetési moratórium lejáratát követően a késett napok számának nyilvántartása a fizetési moratórium időszakát megelőző módon folytatódik attól a késedelmes napszámtól, amely a fizetési moratórium kihirdetésének napján fennállt (azaz a fizetési moratórium időtartama a 90 napos időtartamba nem számít bele).

Üdvözlettel:
Cofidis Magyarországi Fióktelepe

ELÉRHETŐSÉGEINK A RENDKÍVÜLI HELYZETBEN

Tisztelt Ügyfelünk!

Kérjük, hogy az egészségügyi kockázatok mérséklése érdekében személyes ügyfélszolgálatunkhoz csak halaszthatatlan és más módon el nem intézhető esetben forduljon.

Továbbra is az otthonról, kényelmesen és biztonságosan elérhető digitális megoldások használatát javasoljuk:
ügyfélszolgálatunk pénzügyi szakértői rendelkezésre állnak több csatornán is - telefonon, e-mailen vagy videó chat formájában.

Sőt, már videón keresztül is intézheti ügyeit otthona kényelméből, élő videón keresztül okostelefonja, laptopja vagy számítógépe segítségével!

Videós Ügyfélszolgálatunkat a személyes ügyintézést előnyben részesítőknek ajánljuk, munkanapokon 8:00-18:00 között.

Részletek

Ha a személyes ügyfélszolgálatunk felkeresése mégis elengedhetetlen lenne, kérjük, hogy vegye figyelembe a következőket:

  • Ügyfélszolgálatunk csak maszkban látogatható.
  • A személyes ügyintézés során is biztosítjuk a megfelelő fizikai távolságot munkatársaink és ügyfeleink között.
  • Az ügyféltérben kézfertőtlenítő szereket helyeztünk el, kérjük, használja ezeket belépést követően.
  • A várakozási idő a megszokottnál hosszabb lehet, kérjük szíves megértését és türelmét!

Hasznos információk a járvánnyal kapcsolatban:

A világhálón több valótlan hír is megjelenhet a koronavírussal kapcsolatban. Figyeljen arra, hogy mindig megbízható forrásokból tájékozódjon.

Az alábbi oldalakon friss és hiteles információk találhatók:

Üdvözlettel:
Cofidis Magyarországi Fióktelepe

JAVASOLT DIGITÁLIS FIZETÉSI MÓDOK

Tisztelt Ügyfeleink!

A kialakult helyzetben még fontosabb az egészségügyi szempontból is biztonságos fizetési mód. Családjuk, Önmaguk, valamint a járványban most különösen veszélyezettet bankfióki és postai dolgozók érdekében is javasoljuk, hogy térjenek át a javasolt digitális fizetési módok egyikére! Ehhez segítséget az alábbi tájékoztatónkban találnak:

Részletes tájékoztató

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Tájékoztatjuk, hogy az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) 2018. május 25-i alkalmazandó válásától új, frissített adatkezelési tájékoztatót alkalmaz a Cofidis Magyarországi Fióktelepe és – a Cofidis által nyújtott gépjármű-finanszírozáshoz kapcsolódó biztosításokat nyújtó - CARDIF Biztosító Zrt. és CARDIF Életbiztosító Zrt is. A Cofidis adatvédelmi tájékoztatója elérhető itt, a CARDIF biztosítók adatkezelési tájékoztatói elérhetők itt.

EGYÉB KÖZLEMÉNYEK

Kiemelt társadalmi csoportok tagjai által beküldött igazolások

2021.01.01.

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a korábban, az egyes kiemelt társadalmi csoportok, valamint pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozások helyzetének stabilizálását szolgáló átmeneti intézkedésekről szóló 2020. évi CVII. törvény kapcsán beküldött igazolások – amellyel a beküldő valamely kiemelt társadalmi csoporthoz tartozást igazolta – kezelésének jogalapja megszűnik, tekintettel arra, hogy jogszabályváltozás miatt a fizetési moratórium külön igazolás nélkül is minden érintett szerződésre kiterjed.

A Cofidis ezért – tekintettel arra is, hogy minden esetben csak az igazolások (elektronikus) másolatát kérte ügyfeleitől – ezen igazoló adatok és dokumentumok megsemmisítéséről gondoskodik.

A 2021. január 1-jétől életbe lépett új moratóriumról ITT talál tájékoztatást.

Üdvözlettel,
Cofidis Magyarországi Fióktelepe

Közlemény bankszámlaszám megszüntetéséről

Közlemény - 14.GF.40.170/2020/7.

Közlemény fiókirodák megszűnéséről

2019. május 20-án email formájában kiküldött reklámanyagunkban az Adósságrendező Hitel referencia THM-jét hibásan tüntettük fel.

Tájékoztató a Magyar Nemzeti Bank 2/2019. (II.13.) számú ajánlásával kapcsolatban

Ügyfeltájékoztató a visszaélésekkel szembeni védekezésről

Tájékoztatás korábban alkalmazott adatkezelési hozzájáruló nyilatkozatokkal kapcsolatban