Hitel monitor

2021. I.

Harmadunk vásárolt már influenszer ajánlására
Harmadunk vásárolt már influenszer ajánlására Kutatás
Harmadunk vásárolt már influenszer ajánlására

A magyarok ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor alapján többségünk szerint az influenszerek színesebb képet festenek a valóságosnál, illetve a saját véleményük helyett a szponzorokét közvetítik. A gyanakvás ellenére a követők mégis hisznek a posztoknak: annyira, hogy azok hatása még a költéseikben is lecsapódhat.

2024.02.29
A szomszéd lány effektus
A szomszéd lány effektus Vélemény
A szomszéd lány effektus

Szívesebben azonosulunk a hozzánk hasonló influenszerekkel

2024.02.29
Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán
Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán Vélemény
Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán

Hogyan hatnak ránk a véleményvezérek márkaépítési törekvései

2024.02.29
Hasonlít az életünk? Bekövetlek!
Hasonlít az életünk? Bekövetlek! Kutatás
Hasonlít az életünk? Bekövetlek!

A magyarok egyharmada legalább egy területen követ influenszert. Sőt, egyötöde a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlásaikban is bízik - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor szerint többségünk a hitelesség alapján nyom a követés gombra és leginkább a pénzügyek, egészség és technológia témáiban tartja relevánsnak követettje gondolatait.

2024.02.29