Hitel monitor

Egy egész iparág működik a kamera és a filterek túloldalán

Kende-Hofherr Krisztina
A TMC Csoport alapító tulajdonosa, a személyes márkaépítés szakértője, producer, motivációs előadó
2021. I.
Hogyan hatnak ránk a véleményvezérek márkaépítési törekvései

Kende-Hofherr Krisztina személyes márkaépítési szakértőként nap mint nap találkozik véleményvezérekkel, így igazán tudja, mi az, amire a fogyasztók vágynak tőlük.  De vajon mitől lesz egy véleményvezér hiteles? Miért nem értékeljük hazánkban a professzionálisan szerkeszett tartalmakat, miközben ezek a tengerentúlon szárnyalnak? Miért szeretjük azt, ha az influenszerek más véleményvezérekről beszélnek saját témák, sztorik helyett? Kattints a videóra és hallgasd meg a márkaépítési szakértő véleményét!  

Kende-Hofherr Krisztina
A TMC Csoport alapító tulajdonosa, a személyes márkaépítés szakértője, producer, motivációs előadó

A hazai média – és kommunikációs piac egyik meghatározó alakja, aki a magánszférába való kilépése előtt a TV2 kommunikációs igazgatója, azt megelőzően a Sláger Rádió kereskedelmi és marketing igazgatója volt. Az Emmis International magyarországi rádiójának egyik vezetőjeként számos alkalommal vett részt kommunikációs-, értékesítési és branding workshop-on és továbbképzésen az Egyesült Államokban. 2015 óta állandó szereplője a FORBES magazin legbefolyásosabb magyar nők listájának, legutóbb a 9. helyen szerepelt. A személyes márkaépítés specialistájaként tartják számon, legyen szó „ismert emberről” vagy civilről.

További cikkek
Óvatos ébredezés a pénzügyi téli álomból
Óvatos ébredezés a pénzügyi téli álomból Vélemény
Óvatos ébredezés a pénzügyi téli álomból

2023-ban viszonylagos sötétség borult a háztartásokra pénzügyi szempontból. 2024-ben azonban várhatóan egyre erősebben világít majd a gödörből a felszín felé vezető út fénye. Az ébredezés egyelőre óvatos, ám a kilátások optimizmusra adnak okot az emberek részéről, akik ezzel egyidőben egyre inkább számítanak tudatos tervezőnek pénzügyeiket illetően.

2024.02.29
Idén utazásra költenének leginkább a magyarok
Idén utazásra költenének leginkább a magyarok Kutatás
Idén utazásra költenének leginkább a magyarok

A magyarok 63 százalékának vannak olyan céljai az idei évre, amihez anyagi forrás szükséges. Akik már konkrét összegben gondolkodnak, azok ideálisan mintegy másfél milliót szeretnének költeni, de reálisan 600 ezer forinttal számolnak. A válaszadók több mint fele a pénzügyekben szeretne előrelépést, különösen igaz ez a fiatalokra. A lakásfelújítás sokaknak fontos cél, ám idén a legtöbbet utazásra adnák ki a magyarok -- derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.

2024.02.29
Így szokj le az impulzusvásárlásról, a pénzügyi tervezés legnagyobb buktatójáról
Így szokj le az impulzusvásárlásról, a pénzügyi tervezés legnagyobb buktatójáról Vélemény
Így szokj le az impulzusvásárlásról, a pénzügyi tervezés legnagyobb buktatójáról

Elkeserít a bankszámlád egyenlege? Elkezdenél spórolni egy jövőbeli nagyobb kiadásra, de úgy érzed, egyszerűen kifolyik a pénz a kezeid közül? A pénzügyi problémák sok esetben felforgatják az életünket, érzelmileg leterhelnek és hosszabb távon akár lelki és magánéleti problémákat is okozhatnak. A túlköltekezés legtöbbször az impulzusvásárlásnak tudható be. Nehéz feladat leküzdeni, hiszen egy erős függésről van szó, amelyet a modern fogyasztói társadalom csak felerősít, ugyanakkor nem is lehetetlen. Néhány tipp megfogadásával és betartásával visszaszerezhetjük a kontrollt pénzügyeink felett.

2024.02.29
{FOOTER_JS}