Cégtörténet

Cofidis a hitelspecialista A Cofidis Magyarország az ország egyik piacvezető szereplője a fogyasztói hitelek piacán.

Ezen az oldalon megismerheti filozófiánkat, történetünket, valamint azokat az értékeket, amelyeket fontosnak tartunk.

Filozófiánk

Hitelszakértőként a kezdetektől fogva arra törekszünk, hogy csökkentsük az ügyfelekre háruló terheket, és ennek megfelelően egyszerű, áttekinthető feltételeket és gyors ügyintézést biztosítsunk. A feltételeink kialakításakor az ügyfeleink igényeit maximálisan szem előtt tartjuk: segítünk a megfelelő hitel kiválasztásában, valamint nagy hangsúlyt fektetünk a személyes tanácsadásra, a korszerű szolgáltatásokra, és a pénzügyi tudatosság elmélyítésére.

  • 40 év nemzetközi tapasztalat
  • több, mint 5000 munkatárs Európa-szerte
  • 94%-os ügyfélelégedettséggel *

Anyavállalatunkról

A Cofidis Magyarországi Fióktelepének anyavállalata (alapítója), a COFIDIS S.A.  (teljes nevén: COFIDIS Société Anonyme à directoire et conseil de surveillance) újszerű koncepciójával, a hitelek kizárólag telefonon történő értékesítésével 1982-es fennállása óta kiemelkedő a piacon: ez a sajátosság tette lehetővé, hogy egyedülálló tapasztalatra tegyen szert a hitelnyújtásban és az ügyfélkapcsolatok személyes ápolásában. 1997 óta az interneten elérhető hitelintézetek állandóan fejlődő szereplőjeként pozícionálja magát. Mára a COFIDIS S.A. kilenc európai országban van jelen: Franciaország, Belgium, Spanyolország, Olaszország, Portugália, Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország. A COFIDIS S.A. 100%-os tulajdonosa a COFIDIS GROUP S.A.  (teljes nevén: COFIDIS GROUP Société Anonyme à directoire et conseil de surveillance).

A Cofidis Magyarország története


A Cofidis Magyarországi Fióktelepének létrejötte

Termékpalettánk bővülése: megjelenik az Áruhitel

Az Egészség Hitel bevezetése

A Fapados Kölcsön bevezetése, amely a fapados légitársaságok mintájára jött létre

Új termék bevezetése: Cofidis Adósságrendező Hitel
A Banif Plus Bank Zrt. beolvadása, így a Cofidis már pénzügyi lízinget is nyújt Magyarországon
Hazánkban elsőként vezettük be a videós azonosítást

Elsők között vezettük be az elektronikus aláírást

Hangaláírás bevezetése

Önkiszolgáló hitelfelvétel bevezetése

Az MNB által Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel bevezetése

A Cofidis Magyarország számokban

  •  52 óra
    A call center heti rendelkezésre állása
  •  377 fő
    Jelenlegi dolgozóink száma
  •  400 csésze
    Kávé naponta
  •  14 év
    Tapasztalat
  •  438
    Áruhitel partnereink száma
  •  38 év
    Kollégáink átlagéletkora

Értékeink

Azért, hogy ügyfeleinknek hosszú távú pénzügyi biztonságot nyújtsunk, olyan innovatív hiteleket kínálunk, amelyek a legjobb feltételeket egyesítik, és amelyek kielégítik a különböző hitelfelvételi célokat. Vagyis jó termékeket kínálunk jó áron.

  • Egyszerűség

Hiteleinket telefonon és interneten lehet igényelni, akár otthonról is, 100% online.

  • Felelősség

Fontosnak tartjuk a kockázati tényezők figyelembe vételét és a tanácsadók elemzéseit, akik adott esetben nem félnek az igénylést visszautasítani. A hitelfelvételi folyamat során tanácsadóink mindvégig segítik ügyfeleinket, és minden körülmények között betartják az előírt törvényeket.

  • Gyorsaság

Nálunk a hitelfelvétel gyors és egyszerű folyamat. Az előzetes hitelbírálat a legtöbbször 10 perc alatt megtörténik, a teljes hitelfelvételi folyamat pedig akár 24 óra alatt elvégezhető. 

  • Újítás

Merünk újítani és elsőnek lenni, ezért képesek vagyunk újszerű és előremutató termékeket fejleszteni: pl. 2017-ben elsőként vezettük be a videós azonosítást.

  • Közelség

Ügyfeleinkkel közeli, átlátható, pozitív és egyenrangú kapcsolatot tartunk fenn, amelyben tisztelettel kezeljük, meghallgatjuk és megértjük őket, ítélkezéstől mentesen.

  • Ügyfélközpontúság

Ügyfeleinkkel felelősségteljesen foglalkozunk,és a kedves, személyre szabott kiszolgálásukat mindennél fontosabbnak tartjuk.

  • Közvetlenség

Szakértő tanácsadóink segítségével igyekszünk ügyfeleinkkel közeli kapcsolatot ápolni, akik akkor állnak ügyfeleink rendelkezésére, amikor csak szeretnék. A távértékesítéssel elérhető hitelek szakértőjeként tudatosan törekszünk a valóságos és humánus kapcsolat kialakítására, amely áthidalja a fizikai távolságot.

* Forrás: a Cofidis konszern 2019-ben készült, 8 országra kiterjedő Ügyfélélmény- és elégedettségi kérdőíve (2019 CUSTOMER EXPERIENCE SATISFACTION SURVEY), 15. oldal: ügyfeleink 56%-a "nagyon elégedett", 38%-a "többnyire elégedett" választ adott az ügyfélelégedettségi kérdések összességére (online kutatás 3.122 fős mintán).