Megújuló hitellel kapcsolatban kérdése van?

Itt minden hasznos tudnivalót megtalál, amely a hitelfelvételt követően segítségére lehet!

Mikor kell először törlesztőrészletet fizetnem?
Mikor van a havi törlesztőrészlet fizetési határideje?
Hogyan fizethetem a törlesztőrészleteket?

Gyakran ismétlődő kérdések

Mit jelent az újrafinanszírozás lehetősége?

Rendszeres befizetéseivel hitelkerete ismét feltöltődik.
Ön a már visszafizetett hitelösszeget részben vagy egészben - részletes hitelbírálat nélkül - újból igényelheti.
Ez a hitelkeret szabadfelhasználású, ingyenesen rendelkezésre áll és csak akkor fizet érte, ha használja.

Lehetősége van ingyenesen megemelni hitelkeretét, rendszeres befizetés esetén 3 havonta, alkalmanként maximum 550 000 Ft-tal, hitelbírálattól függően.

Hogyan tudja leggyorsabban igényelni?

Cofidis Ügyfélkapun keresztül a bejelentkezést követően weboldalunkon, vagy mobilalkalmazásunk segítségével.
Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztül, a **2-es gomb megnyomásával** kérheti munkatársunk segítségét.
Mikor kell először törlesztőrészletet fizetnem?
Az első törlesztőrészletet a Hitelszerződés megkötése utáni hónapban kell megfizetnie..

További részletek a fizetési feltételekről a Megújuló Hitel - ÁSZF-ben találhatók.

Mikor van a havi törlesztőrészlet fizetési határideje?
Minden hónap 10. napja, ha átutalással, belföldi postautalvánnyal, készpénzbefizetéssel, illetve postai csekken történik a teljesítés.
Minden hónap 12. napja, ha csoportos beszedési megbízással történik a teljesítés.

További részletek a fizetési feltételekről a Megújuló Hitel - ÁSZF-ben találhatók.

Fontos tudni!

  • Ha átutalással, belföldi postautalvánnyal, készpénzbefizetéssel vagy csekken fizet, érdemes 1-2 nappal a határidő előtt gondoskodni a befizetésről. 
  • Csoportos beszedési megbízás esetén amennyiben a határidő munkaszüneti nap, hétvége, vagy bankszünnap, akkor az azt megelőző munkanap az esedékesség. A sikeres törlesztés érdekében gondoskodjon róla, hogy a törlesztőrészletnek megfelelő összeg határidőre rendelkezésre álljon a bankszámláján.
Hogyan fizethetem a törlesztőrészleteket?
A legkényelmesebb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás!
  • Adjon felhatalmazást számlavezető bankjának telefonon vagy netbankon keresztül!

    Fontos tudni!

    A csoportos beszedési megbízás engedélyezési ideje bankonként eltérő, akár 30 nap is lehet, ezért az első befizetést átutalással javasoljuk megtenni.
  • A megbízáshoz a következő adatokat kell megadni:
    Kedvezményezett neve: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
    Kedvezményezett azonosítója: A22196796T242
    A közlemény rovatba kérjük, rögzítse a szerződésszámát.
    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
Teljesíthet átutalási megbízással is: 
  • Könnyen elintézheti a számlavezető bankjánál online vagy telefonon.
    Tipp: A kényelmes ügyintézés érdekében állítson be állandó átutalást!
  • Az átutaláshoz az alábbi adatokra van szüksége:
    Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400
    A Közlemény rovatban kérjük, rögzítse a szerződésszámát.

    A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.
Teljesíthet csekkes befizetéssel is: 
  • A csekket havonta küldjük meg a levelezési vagy állandó lakcímére az aktuális számlaértesítővel.
    Csekkes befizetései után 570,- Ft díjat számítunk fel, amelyet a csekkek már tartalmaznak!
    Tipp: A díj elkerülése érdekében kérjük, válassza a csoportos beszedési megbízást vagy az átutalást!
Nem kaptam meg a szerződést, hogyan juthatok hozzá?
Kérjük, jelezze ezt a telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-1-354-5000), vagy írjon az infohu@cofidis.hu címre.
Nem kaptam csekket, kihez fordulhatok?
Igényét kérjük, jelezze telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-1-354-5000), vagy írjon az infohu@cofidis.hu címre.
Eddig csekken fizettem, de utalni szeretnék, mi a teendőm?
Bármikor van lehetősége átutalásra, ezt nem kell külön bejelentenie. 

Átutalását az alábbi számlaszámra várjuk:

Cofidis Magyarországi Fióktelepének számlaszáma: 16300000-03002235-90006400 A Közlemény rovatban kérjük, rögzítse a szerződésszámát. A szerződésszámot megtalálja az Ön szerződésének (B jelű dokumentum) jobb felső sarkában.

Van lehetőségem előtörleszteni?

Igen, bármikor van lehetősége határidő előtt a kölcsön teljes vagy részbeni visszafizetésére, mindezt díjmentesen.

  • Teljes előtörlesztés esetén a hitelkeret megmarad - csak akkor kerül lezárásra a szerződés, ha ezt Ön kifejezetten kéri (aláírásával ellátott levélben).
  • Részbeni előtörlesztés esetén a futamidő csökken, a havi törlesztőrészlet összege megmarad, továbbra is minden hónapban fizetni kell a részleteket; előre fizetésre nincs lehetőség.
Hogyan rendezhetem a teljes tartozásom?

Átutalással vagy csekken tudja rendezni a teljes tartozását

Előtte kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a 06-1-354-5000 vagy 06-30-344-8700 telefonszámon a pontos összegről és a kapcsolódó tudnivalókról.

Nem tudom befizetni a havi törlesztőrészletem, mit tehetek?

Kérjük, hogy ezt mindenképpen jelezze a 06-1-354-5000-es telefonszámon

Ha a kölcsönszerződés alapján fennálló bármely fizetési kötelezettségével késedelembe esik, adósságkezelési díj fizetésére köteles. A Cofidis követeléskezelési gyakorlatáról a www.cofidis.hu/koveteleskezeles oldalon tájékozódhat

Van lehetőség utólag biztosítás igénylésére?
Igen, már meglévő hiteléhez is tud igényelni hitelfedezeti biztosítást.

A Hitelfedezeti Biztosítással keresőképtelenség, munkanélküliség, munkaképesség-csökkenés vagy haláleset esetén sem kell aggódnia a törlesztés miatt. A biztosító átvállalja az időszaki vagy teljes törlesztést, így elkerülheti a fizetésképtelenség okozta kellemetlenségeket. Három féle csomagból választhat

A Hitelfedezeti Biztosítást telefonon vagy írásban a  kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek egyikén igényelheti 

A biztosítási csatlakozási feltételekről, illetve a csomagokról bővebb információ: https://www.cofidis.hu/hitelbiztositas-megujulo-hitelhez

Hol tudok érdeklődni, hogy mennyi az aktuális tartozásom?
Telefonon a 06-1-354-5000-es telefonszámon a 4-es menüpontban, 
Cofidis Ügyfélkapun keresztül vagy emailben (infohu@cofidis.hu) tud tájékoztatást kérni.
Milyen gyakran kapok számlaértesítőt?

Minden hónapban küldünk számlaértesítőt, amelyen forintra pontosan követheti egyenlegét.

Milyen költségek merülhetnek fel a szerződéskötés után?

Szerződéskötés után csak bizonyos esetekben merülhetnek fel költségek, amelyekről az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat.

Megújuló Hitel aktuális feltételei

A Megújuló Hitel feltételeit és részletes kondícióit a https://www.cofidis.hu/szemelyi-hitel oldalon találja.

Kapcsolatok
Az alábbi linken minden aktuális elérhetőségünket és nyitvatartásunkat megtalálja: kapcsolatok