THM: 20,67%-24,26% Csekkes és készpénzes befizetéseknél +500 forintot számítunk fel.
Számoljon velünk!
Igény szerint
Az előminősítés végén kérjük, döntse el az alábbi Szerződéskötés menete pont alapján, hogy személyes, vagy videós beazonosítást választ a hiteligényléshez és hogyan szeretné aláírni a szerződését.
Beazonosítás – videós vagy személyes* Elektronikus aláírásra nincs mód társigénylő bevonása, illetve biztosítás kötése esetén
Válasszon a három lehetőség közül
Videós azonosítás elektronikus aláírással
A videós azonosítás és elektronikus aláírás felgyorsítja és egyszerűbbé teszi a sikeres előminősítést követő hiteligénylési folyamatot. Ehhez nem kell mást tennie, mint letölteni a Cofidis Magyarország nevű applikációt az okostelefonjára vagy tabletjére a Google Play/Apple Store áruházból (elektronikus aláírásra csak ezzel az applikációval van lehetőség).
Az ügyintézés az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával, majd egy regisztrációs lap kitöltésével indul. Ezt követően ügyintézőnk fogadja videóhívását. A videóhívást Ön kezdeményezheti a szolgáltatás nyitvatartási idejében bármikor (hétköznap 8-20 óra között).
A beszélgetés során az alábbi főbb lépésekre számíthat:
Ezután következik a dokumentumok (pl. munkáltatói igazolás, bankszámlakivonat) feltöltése az applikáció segítségével. Ha minden dokumentumot hiánytalanul feltöltött, akkor további teendője a hiteligénylésével kapcsolatban ezen a ponton nincs.
Folyamatosan tájékoztatjuk e-mailben és az applikációban hitelkérelme állapotáról. Pozitív hitelbírálatot követően feltöltjük az applikációba a szerződést, melyet figyelmesen olvasson el, és írja alá szerződésszámával, regisztrációs és sms aláírási kódjával 3 napon belül.
Ha Ön sikeresen aláírta a szerződést, akkor a Cofidis is aláírja azt, melyet az applikációban küldünk el Önnek. Kérjük, az aláírt szerződést mentse le az applikációból, majd hamarosan az Ön által megadott lakossági folyószámlájára utaljuk a jóváhagyott összeget.
Amennyiben nincs lehetősége letölteni applikációnkat, de szeretne a személyes beazonosítástól gyorsabb és egyszerűbb hitelfelvételt, akkor válassza a videós azonosítást papír alapú aláírással.
A videóhívást Ön kezdeményezheti a szolgáltatás nyitvatartási idejében (hétköznap 8-20 óra között), amikor minden szükséges okmány a rendelkezésére áll.
Az ügyintézés egy regisztrációs lap kitöltésével indul a lenti gombra kattintva. Ezt követően ügyintézőnk fogadja hívását.
A beszélgetés során az alábbi főbb lépésekre számíthat:
A videós beszélgetést követően lehetősége nyílik a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok online feltöltésére. Ha Ön minden dokumentumot hiánytalanul feltöltött a hiteligényléshez (aláírt A, B, C nyomtatvány, jövedelemigazolás, bankszámlakivonat és egyéb dokumentumok), akkor tudja bírálati osztályunk elkezdeni kérelme elbírálását.
Folyamatosan tájékoztatjuk e-mailben hitelkérelme állapotáról. A sikeres dokumentum-feltöltésről is tájékoztatjuk, kérjük, ezt követően postázza a Cofidis részére az Ön által aláírt A, B, C nyomtatványokat.
A feltöltött dokumentumok segítségével elvégezzük a végleges bírálatot, amelynek eredményéről írásban értesítjük, majd pozitív bírálat esetén hamarosan az Ön által megadott lakossági folyószámlájára utaljuk a jóváhagyott összeget.
Ha Ön a személyes beazonosítást választja, akkor kollégánk 1 munkanapon belül keresni fogja időpont egyeztetéssel kapcsolatban. Önnek annyi a teendője, ha letöltéssel, vagy e-mailben kérte a szerződéscsomagot, hogy az A (Általános tájékoztató a hitelszerződés megkötését megelőzően), a B (Kölcsönszerződés) és a C (Ügyfélnyilatkozatok) dokumentumokat nyomtassa ki, a többi tájékoztatót pedig figyelmesen olvassa át.
Fontos, hogy a dokumentumokat ne írja alá, ne dátumozza, ne írjon bele, várja meg kollégánk jelentkezését, akivel közösen fogják átnézni a szerződéscsomagot. A szerződést is a hitelközvetítő partnerünk jelenlétében kell aláírnia, aki utána átveszi Öntől a teljes szerződéscsomagot.
A visszaérkezett dokumentumok segítségével elvégezzük a végleges bírálatot, amelynek eredményéről írásban értesítjük, majd pozitív bírálat esetén hamarosan az Ön által megadott lakossági folyószámlájára utaljuk a jóváhagyott összeget.
Kérjen visszahívást elkötelezettség nélkül! Munkatársunk 2 órán belül visszahívja munkanapokon, és tájékoztatást nyújt az Ön számára legelőnyösebb ajálatunkról!