H-P: 8-20 | Szombat: 8-14 06 30 510 4444
 

Regisztráció

2019.01.29., 9.00 Dürer Rendezvényház (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.)

Szakértelem és automatizált folyamatok az ügyfélszolgálat világában

Hiánypótló szakmai nap az ügyfélszolgálatok, SSC-k helyzetéről és jövőjéről. HR vezetőkkel, ügyfélszolgálati vezetőkkel keressük a válaszokat olyan területekről, mint a bankszektor, e-kereskedelem, közlekedési és műszaki szolgáltatások.
Az ügyfélkiszolgálásban milyen területeken van szükség szaktudásra? Mennyiben más a toborzás a különböző ügyfélszolgálati szektorok feladataira? Az automatizálás mely területeket késztet átalakulásra, és hol lesz szükség a közvetlen emberi segítségre?
A konferencia keretét egy országos, reprezentatív kutatás adja, mely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról, az őket alkalmazó cégek várakozásairól.

Az ügyfélszolgálati munkakör jellemzői – kutatási eredmények

Program

8.30 - 8.55 Regisztráció

9.00 - 9.15 Köszöntő

Király Csilla
Ügyfélszolgálati és operációs vezető, Profession.hu

9.15 - 9.45 A Cofidis Magyarország és a Medián közös kutatásának bemutatása

Az országos reprezentatív kutatás a hazai ügyfélszolgálati munkaköröket vizsgálta munkavállalói és munkáltatói oldalról is. Legfontosabb eredményeit, számadatait, összefüggéseit a Medián kutatási igazgatója és a Cofidis szakembere értékeli.

Beck László
Kutatási igazgató, Medián

Krant Klaudia
Ügyfélkapcsolati területvezető, Cofidis

9.50 - 10.20 Amit ma az ügyfélszolgálati területről tudni lehet

A legkülönbözőbb ügyfélszolgálati munkakörökkel napi szinten foglalkozó recruiterek, szakmai tanácsadók adnak helyzetképet a szektorról.

Gombos-Kovács Kata
Branch manager - CC, business services, Randstad

Kelliár Zsolt
Alapító és CEO, SSC Heroes & Talentuno

Szabó Tímea
Ügyvezető partner, Centaer Consulting

Arany János
Customer experience üzletág vezetője, SAP

Szünet

10.45 - 11.15 Különböző ügyfélszolgálati szektorok, közös tapasztalatok?

Legyen szó webáruházi, pénzügyi, biztosítói szolgáltatásokról vagy épp közösségi autózásról, mindegyik szektornak profi ügyfélszolgálati támogatást kell nyújtania. Hogyan látják a vezetők a mindennapi kihívásokat?

Szeremeta Zoltán
ügyfélszolgálati vezető, NN

Somfalvi Alíz
Értékesítési és marketing vezető, MOL Limo

Polgári Balázs
Ügyfélszolgálati menedzser, eMAG

Benke Gábor
Ügyélszolgálati csoportvezető-helyettes, Cofidis

Sváb Angéla
Ügyfélszolgálati igazgató, UPC

11.20 - 11.50 Az ügyfélszolgálatok jövője: szaktudás vs. automatizált megoldások

Hogyan befolyásolják az új technológiai megoldások az ügyfélszolgálati munkaerő feladatait? A mesterséges intelligencia térnyerése mellett a humán szakértelem lesz az igazi USP?

Domján Ádám
Senior szoftverfejlesztő mérnök, T-Systems – VANDA projekt

Kánai András
Jövőkutató

Katona Erzsébet
Vezető tanácsadó, Alitera

12.00 Állófogadás

13.00 Konferencia zárása

Regisztráció

A regisztráció lezárult

Partnereink

partnerünk a Profession.hu
Partnerünk az SSC Heroes

 


Megközelítés

A Dürer Rendezvényház saját parkolójában ingyenes a parkolás. A parkoló a központ háta mögött található, amit az Abonyi utca felül lehet megközelíteni.

Dürer Rendezvényház (1146 Bp., Ajtósi Dürer sor 19-31)