A HITELIGÉNYLÉS FOLYAMATA

 

Megrendelés

A termék megrendelését követően küldje el adatait a hiteligényléshez.

 

Előminősítés

A Cofidis előminősíti a hitelkérelmet online vagy telefonon.

 

Szerződéskötés

Pozitív előminősítés esetén küldjük a szerződést.

 

Videós azonosítás

A szerződést akár online is megkötheti velünk.

 

Termékátvétel

A webshoptól kapott értesítést követően a termék átvehető.

1. Megrendelés

Válasszon az elérhető hitelajánlatok közül!

  • Kötelező önerő esetén az összeg befizetését vállalni szükséges.
  • Ha szeretne önerőt befizetni, jelölje meg annak összegét.
  • Válasszon a felajánlott futamidők és a felkínált biztosítási ajánlatok közül!

Miután megadta a kért adatokat, nyomja meg a HITELIGÉNYLÉS ONLINE vagy a HITELIGÉNYLÉS  TELEFONON gombot!

 

2. Előminősítés

Pozitív előzetes hitelbírálat esetén a szerződéstervezetet e-mailben küldjük el.

  • Válassza az ONLINE előminősítés opciót, ha személyes adatait várakozás és ügyintézői segítség nélkül szeretné megadni.
  • Ha a TELEFONON történő előminősítés opciót választja, tanácsadónk 3 munkanapon belül keresni fogja a megadott telefonszámon. A hívás során rögzíti személyes adatait és elvégzi az előzetes hitelbírálatot.
  • Ha nem sikerül a kapcsolatfelvétel a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül, a hitelkérelmet lezárjuk.
 

3. Szerződéskötés

A video.cofidis.hu/register oldalon regisztráljon a küldött szerződésszámmal és a személyes adataival. Ezután töltse fel a szükséges dokumentumokat, melyek alapján elvégezzük a végleges hitelbírálatot. Az eredményről e-mailben tájékoztatjuk.

Személyének beazonosítása ügyintézőnkkel folytatott videóhívásban történik. A szerződés elfogadása elektronikus aláírással is lehetséges.

INFORMÁCIÓK A videóhívásRÓL

  • Tanácsadónk tájékoztatja a folyamat további lépéseiről.
  • Többféle szerződéskötési mód közül választhat. A legkényelmesebb megoldás az elektronikus aláírás.
  • Hétfő-Csütörtök: 8:00-18:00, Péntek: 8:00-16:30

Részletes tájékoztatást itt talál.

Teendők társigénylő esetén

Ebben az esetben a videóhívás során történő azonosítás kizárólag papíralapú aláírással lehetséges.

  • Nyomtassa ki 3 példányban az „A”, „B” és „C” dokumentumokat.
  • A videóhívás során társigénylőjét külön azonosítjuk, de a szerződést már együtt írják alá.
  • Küldje el részünkre postán az aláírt ”B” dokumentumot és az eredeti munkáltatói igazolást.
  • A Cofidis által is aláírt szerződést postán küldjük el.
 

4. Termékátvétel

A webshop információt ad a termék átvételének módjáról vagy a kiszállításról.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A HITELIGÉNYLÉSHEZ?

  • érvényes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél
  • lakcímkártya
  • jövedelemigazolás

alkalmazott esetén:

nyugdíjas esetén:

  • aktuális éves elszámoló lap VAGY az igénylés időpontjához képest az utolsó havi nyugdíjátutalást tartalmazó bankszámlakivonat VAGY amennyiben készpénzben kapja nyugdíját, a jövedelem igazolására további dokumentumok benyújtása szükséges

rokkantsági nyugdíjellátás esetén:

  • aktuális éves elszámoló lap ÉS a NYUFIG (Nyugdíjfolyósító Igazgatóság) által kiállított határozat

egyéni vállalkozó esetén:

  • NAV által kiállított előző éves jövedelemigazolás

családi pótlék esetén:

  • MÁK (Magyar Államkincstár) által kiállított igazolás VAGY utolsó havi családi pótlék átutalást tartalmazó bankszámlakivonat

egyéb jövedelem esetén:

  • Cafeteria (munkáltatói igazolás) VAGY ingó, ingatlan bérbeadásából származó jövedelem (NAV által kiállított jövedelemigazolás)

MIK A HITELIGÉNYLÉS FELTÉTELEI?

  • 18. életév betöltése
  • állandó magyarországi lakcím, saját telefonos elérhetőség, és lehetőség szerint e-mail cím
  • munkaviszony
    • minimum 3 hónap alkalmazotti munkaviszony a jelenlegi munkahelyén
    • nyugdíjas státusz vagy véglegesített rokkantsági ellátás
    • egyéni vállalkozó esetén minimum 2 lezárt pénzügyi év és vállalkozói múlt
  • rendszeres, igazolható jövedelem
  • a hiteligénylő nem szerepelhet aktív adósként a negatív KHR listán

Hitelkockázati szempontból társigénylő bevonása is szükséges lehet!

MI TÖRTÉNIK, HA A KÉRELEM LEZÁRULT?

Amennyiben a hitelkérelmet a megadott határidő végén lezártuk, de továbbra is szeretné megvásárolni a terméket, kérjük, kezdeményezze újra a megrendelést és a hiteligénylést partnerünk weboldalán!

CSAK FELELŐSEN!

Javasoljuk, hogy a felelős hitelfelvételi döntéshez fontolja meg háztartása teljes teherviselő képességét, vegye figyelembe a háztartásában élők vagyoni-jövedelmi helyzetét, eladósodottságát és a leendő adóssággal összefüggő teherviselő képességüket is. Amennyiben ezt igényli, a Cofidis segítséget nyújt teherviselő képességének felméréséhez.