A Cofidis Magyarország, az online hitelek specialistája álláspályázatot hirdet az alábbi feladatkörben:

Projektmenedzser


Mi a feladat?

  • üzleti területek szakmai támogatása az igény meghatározásában
  • az üzleti területek által megrendelt fejlesztési igények, projektek vezetése (igényfelmérés, tesztelés, rendszerbehelyezés, nyomon követés)
  • dokumentációk elkészítése és elemzése az üzleti területekkel közösen (specifikációk, projekt dokumentációk, jelentések)
  • az IT rendszerben történő időszakos változtatások kezelése és tesztelése közösen az üzleti és IT területekkel
  • az üzleti területek által nyitott hibajegyek kezelése és továbbítása az IT szolgáltató felé
  • kapcsolattartás az érintett üzleti területekkel, az IT szolgáltatóval, és belső üzemeltetőkkel
  • döntés-előkészítő anyagok összeállítása

Milyen munkatársat keresünk?

  • projektmenedzserként szerzett 1-2 éves tapasztalat
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • ügyfélközpontúság, üzleti tudatosság (üzleti igényfeltárás képessége)
  • meggyőzési és önérvényesítési készség
  • tárgyalási- és konzultációs készség
  • Microsoft Office magas szintű ismerete

A kiválasztás során előnyt jelent

  • IT fejlesztési és technológiai ismeretek és tapasztalatok
  • informatikai, műszaki, vagy gazdasági végzettség
  • francia nyelvtudás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Nyitott, jó hangulatú, összetartó csapat
  • Céges laptop, és mobiltelefon
  • Havonta 4 Home Office nap
  • Vonzó cafeteria és prémiumrendszer a fizetésen felül
  • Innovatív, piacújító megoldások
  • Díjnyertes A+ kategóriás zöld irodaház

A munkavégzés helye és ideje

  • Budapest XIII. kerület
  • Teljes munkaidő
Elküldöm az önéletrajzomat
Ismersz valakit, akit érdekelhet a pozíció?
Oszd meg vele a részleteket!