A Cofidis Magyarország, az online hitelek specialistája álláspályázatot hirdet az alábbi feladatkörben:
CRM kampány szakértő
Feladatok, amikben Rád számítunk:
CRM stratégia és kommunikációs anyagok alakítása és megvalósítása
Alaposan megérted az ügyfél portfolióinkat, az ügyfelek motivációit, hogy mivel elégedett, milyen életszakaszban van, milyen tervei vannak, amelyekhez finanszírozási forrásra van szüksége
A különböző ügyfél szegmensekre szabott kommunikációkat készítesz elő és tesztelsz (főképp email, SMS, levél)
Ügyfélközpontúan gondolkodsz, az ügyfél igényeit, hiteltermékekkel kapcsolatos elvárásait szem előtt tartod
Szorosan nyomon követed az egyes szegmensekre kiküldött kommunikációs ajánlatok, tartalmak hatékonyságát
Hipotéziseket állítasz majd fel, tesztelsz és értékelsz, majd a tapasztalatokat megosztod a marketing és termékmenedzsment csapattal
Szorosan együtt dolgozol a marketing csapattal, hogy a külső- és belső kommunikáció koherens legyen
Szorosan együtt dolgozol a marketingkommunikációs csapattal a kreatív megvalósításon, hogy a kommunikációs anyagok a Cofidis márka imázsát hatékonyan támogassák
Munkáddal hozzájárulsz a keresztértékesítési eredmények eléréséhez
Milyen munkatársat keresünk?
Felsőfokú közgazdasági, vagy kommunikációs végzettséged van
Minimum 5 év tapasztalattal rendelkezel CRM menedzsment területen
Van tapasztalatod e-mail marketing területen
Üzleti gondolkodás jellemez
Nem a problémát látod, hanem a kihívást és a megoldást
Kreatívan gondolkodsz
Előny lehet a középfokú angol nyelvtudás – írásban és szóban